Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen v březnu zaznamenal pokles prodeje vlajkové značky VW

redakce AUTO.CZ
Diskuze (6)
Německý automobilový koncern Volkswagen v prvním čtvrtletí zvýšil prodej své vlajkové značky VW meziročně o pět procent na 1,43 milionu vozů.

V samotném březnu však prodej klesl téměř o procento na 532.400 vozů kvůli slabé poptávce v západní Evropě a Latinské Americe. Oznámila to dnes firma.

„Situace na trzích je podle očekávání obtížnější,“ uvedl šéf prodeje a marketingu VW Christian Klingler. V Evropě se prodej v prvním čtvrtletí propadl o desetinu, zatímco v Číně stoupl téměř o čtvrtinu.

Volkswagen, jehož součástí je Škoda Auto, je největší automobilkou v Evropě. Do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě. Součástí koncernu jsou rovněž značky Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini či Seat. Loni firma převzala také výrobce sportovních vozů Porsche.

ČTK

redakce AUTO.CZ
Diskuze (6)
Avatar - Bristol
11. 4. 2013 16:14
Re: krizové doby
Diky...to se od tebe jen tak nevidi :yes: bylo by fajn kdyby prezily vsechny evropske znacky a koncerny...v nejhorsim pripade to odnese jedna italska, jedna francouzska znacka a mozna opel...v tom nejlepsim preziji vsechny a vratim se SAAB coz je celkem fantazie ale rozhodne ne nemozne
Avatar - white label
10. 4. 2013 20:42
Re: krizové doby
Souhlas, docela chvályhodný příspěvek... ;-)
Avatar - Bristol
10. 4. 2013 20:30
krizové doby
je krize, a ta tu nebude věčně, je chválihodné že značka VW vykazuje růst i přes všechny negativní jevy na trzích po světě a hlavně tu v evropě ;-)

ovšem pravda je že jednou krize skončí a prodeje vozů se opět ustálí na nějaké udržitelné hladině a možná budou i mírně růst...kdo tyto těžké doby přežije a neztratí mnoho může být vítězem v tomto hyperkonkurenčním klání...jestli to bude koncern to se ještě uvidí, budu rád když se bude dobře dařit i ostatním evropským značkám ;-)
Avatar - white label
9. 4. 2013 23:02
Re: Yes!
Typická reakce konzumenta bulváru, kterému stačí přelouskat pouze obsah nadpisu...
Avatar - white label
9. 4. 2013 22:46
Jen další bulvární nadpis
To je zase senzační nadpis, pod který se hned dozvíme pravý opak:
"Německý automobilový koncern Volkswagen v prvním čtvrtletí zvýšil prodej své vlajkové značky VW meziročně o pět procent na 1,43 milionu vozů."
8-s