Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Beetle: Nové fotografie + německé ceny

David Bureš
Diskuze (11)

Nová generace Brouku s motorem 1,2 TSI (77kW) startuje v Německu na částce 16.950 euro, což je ekvivalent 407 tisíc korun. Česká cena má začínat pod 400 tisíci Kč.

Volkswagen zveřejnil ceny nové generace modelu Beetle na německém trhu. S benzinovým motorem 1,2 TSI (77 kW) a šestistupňovým manuálem u našich západních sousedů nový Brouk stojí 16.950 euro, což je v přepočtu zhruba 407 tisíc korun. V Česku bude Beetle podle předpokladu dovozce začínat na částce 399.900,- Kč.

Základní provedení je v Německu jednoduše nazvané Beetle a je možné ho objednat jen s motorem 1,2 TSI (77 kW). Výbava zahrnuje šest airbagů, klimatizaci, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektrické stahování předních oken, rádio s MP3 a CD přehrávačem, asistent s rozjezdem do kopce a centrální zamykání s dálkovým ovládáním.

Stupeň Design s jediným nabízeným motorem 1,2 TSI (77 kW) v Německu stojí 17.925 euro (asi 430 tisíc korun). Výbavu v tomto případě rozšíří přední mlhové světlomety, vzhled vylepší 16palcová hliníková kola a boční lišty v barvě karoserie, uvnitř se objevují chromované detaily.

Sport je nabízen s motorem 2,0 TSI (147 kW) v kombinaci se šestistupňovou převodovkou DSG. Jeho cena je v Německu 27.100 euro (cca 650 tisíc korun). Vrcholná verze výbavu rozšíří o automatickou klimatizaci a nabídne spoustu designových doplňků – chromované koncovky výfuku, zrcátka a kliky dveří v černé barvě, červeně lakované třmeny, zadní přítlačný spoiler a 17palcová hliníková kola. Interiér vylepší kožený volant a hlavice řadicí páky či hliníkové pedály.

Příplatková výbava zahrnuje například elektrickou panoramatickou střechu, která v Německu přijde na 1.190 euro, parkovací senzory (+ 545 euro), kožené čalounění (+ 1.630 euro) a xenonová světla (750 euro).

Volkswagen Beetle je možné v Němku objednat už nyní, první zákazníci se však svých aut dočkají na začátku podzimu. Na českém trhu se Brouk začne prodávat až v říjnu.

V budoucnu se má nabídka motorizací rozšířit o zážehový 1,4 TSI (118 kW) a vznětové motory 1,6 TDI (77 kW) a 2,0 TDI (103 kW). Pro americké zákazníky je k dispozici také benzinový pětiválec o objemu 2,5 litru s výkonem 125 kW, který v USA přijde na 18.995 amerických dolarů (okolo 320 tisíc korun).

David Bureš
Diskuze (11)
30. 6. 2011 21:31
Re: Ne moc pěkné
To je úplne mimo misu, F500 napriek motoru vpredu podstatne viac odkazuje na svojho predka. Navyše je súčasný model vyslovene pekné auto. Aj nový dvojvalcový motor túto previazanosť zvýrazňuje, aj keď nie je vzadu. Posledný Beetle je od svojho pôvodného vzoru vzdialený na míle v každom smere...
Avatar - white label
30. 6. 2011 19:16
Re: Ne moc pěkné
To samé můžu tvrdit i o F500, ale neplatí to naštěstí ani u jednoho z nich.
[odkaz]
30. 6. 2011 18:47
Re: Ne moc pěkné
Minulý chrobák mal aspoň akú-takú myšlienku a odkaz do minulosti, aj keď to tiež nebolo bohviečo....toto má už len trochu podobné tvary, nič viac. Zmenili sa proporcie a staré 3x prevarené tvary už vo mne nevzbudzujú ani tú štipku sympatií ako minulá generácia. Jednoznačne jediný a najkrajší CHROBÁK je len jeden: [odkaz]
A ten bol o čomsi celkom inom ako žabacom ksichte a kačacích proporciách...
Avatar - white label
30. 6. 2011 11:13
Re: Ne moc pěkné
Souhlas... :yes:
Avatar - white label
30. 6. 2011 11:12
Re: Ne moc pěkné
Ale, ale... ty ses nám nějak rozšoupl... ;-) >:-[]
Já bych zase naopak designéra pochválil za velké zlepšení proti minulému ňubítlu a "cez ruky" (na klávesnici) by sem dal protentokrát spíš tobě... :-O >:D