VW Touran již v prodeji i na českém trhu

VW Touran již v prodeji i na českém trhu

 
 

Od soboty 19.dubna je možné u tuzemských prodejců značky Volkswagen objednávat kompaktní velkoprostorový vůz nižší střední třídy Touran. Cena začíná na částce 599.000 Kč...

Od soboty 19.dubna je možné u tuzemských prodejců značky Volkswagen objednávat kompaktní velkoprostorový vůz nižší střední třídy Touran. Na český trh tak dorazil tento model necelé dva měsíce po své premiéře, kterou si odbyl začátkem března v Ženevě. Cena základní verze VW Touran s motorem 1.6 o výkonu 75 kW (102 k) začíná na částce 599.000 Kč.

Volkswagen Touran se vyznačuje při poměrně malých rozměrech (délka 4390 mm, šířka 1794 mm, výška 1652 mm a rozvor náprav 2677 mm) vysokou variabilitou vnitřního prostoru. Ta spočívá v možnosti rozšíření klasického pětimístného uspořádání sedadel na uspořádání sedmimístné s dvojicí sedadel ve třetí řadě. Základní provedení interiéru nabízí zavazadlový prostor o objemu 695 litrů, který je možné zvětšit vyjmutím zadních sedadel až na 1989 litrů.

Součástí základní výbavy nového Tourana je bohatá bezpečnostní výbava, která zahrnuje čelní, boční a hlavové airbagy, aktivní opěrky hlavy vpředu, stabilizační systém ESP, protiblokovací systém ABS a brzdový asistent. Pro snadné ovládání je součástí Touranu posilovač řízení s proměnlivým účinkem. Ve výbavě základní verze nechybí rádio s CD přehrávačem, elektrické ovládání předních oken, elektrické ovládání a vyhřívání vnějších zpětných zrcátek a centrální zamykání s dálkovým ovládáním.

Již zmíněný zážehový čtyřválec o zdvihovém objemu 1,6 l a výkonu 75 kW (102 k), který je určen jako pohon základní verze, doplňuje v současnosti trojice motorů, pro které je charakteristické přímé vstřikování paliva do válců. Naftové motory tak zastupuje dvojice oblíbených „tédéíček“, z nichž první má zdvihový objem 1.9 litru a disponuje výkonem 74 kW (101 k). Tento motor umožňuje dosažení maximální rychlosti 177 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h za 13,5 sekundy při kombinované spotřebě 5,9 litru nafty na 100 km. Výkonnější turbodiesel o zdvihovém objemu 2.0 litru disponuje výkonem 100 kW (136 k). Maximální rychlost této verze je 197 km/h, zrychlí z 0 na 100 km/h za 10,6 sekundy a dosahuje kombinované spotřeby 6,0 l/100 km. Mezi pohonnými jednotkami Touranu na českém trhu nechybí ani moderní benzinový motor 1.6 FSI o výkonu 85 kW/115 k s přímým vstřikováním benzinu, s nímž dosahuje maximální rychlosti 186 km/h, zrychlí z 0 na 100 km/h za 11,9 sekundy při kombinované spotřebě 7,4 litru benzinu na 100 km. Dalším zástupcem agregátů FSI s přímým vstřikováním benzinu se stane v blízké budoucnosti motor o zdvihovém objemu 2.0 litru, který disponuje výkonem 110 kW (150 k).

Nejlevnější VW Touran 1.6/75 kW v základním provedení přijde na již zmíněných 599.000,- Kč, verze s motorem 1.6 FSI stojí od 668.800,- Kč a nejlevnější „tédéí“ lze pořídit od 706.500,- Kč. Za verzi s motorem 2.0 TDI v komfortním provedení Highline zákazník zaplatí od 900.600,- Kč.

Spolupracujeme s TipCars.com
ERÚ chystá zátah na malé solárníky ERÚ chystá zátah na malé solárníky

Už více než rok platí, že majitelé solárních elektráren…

Třineckým železárnám klesl zisk, ceny ocelových výrobků se snižují Třineckým železárnám klesl zisk, ceny ocelových výrobků se snižují

Hutní společnost Třinecké železárny (TŽ) dosáhla v…

Amazon pomůže českým firmám k růstu. Sníží jim náklady Amazon pomůže českým firmám k růstu. Sníží jim náklady

Americký internetový prodejce Amazon usnadní malým a…

Exportní pojišťovna pomůže vývozcům do třetích zemí, spojí síly s Japonci Exportní pojišťovna pomůže vývozcům do třetích zemí, spojí síly s Japonci

Exportní garanční a pojišťovací společnost (EGAP) a…

 

Štítky Volkswagen

 







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125 Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který…

BMW X3 ve třetím vydání je tu. Tentokrát může i vonět... BMW X3 ve třetím vydání je tu. Tentokrát může i vonět...

Vnější rozměry vozu se téměř neměnily. Posádka by však…

 






 
Seat Arona poprvé naživo. Mladší brácha Atecy se povedl, má však jednu slabinu

Seat Arona poprvé naživo. Mladší brácha Atecy se povedl, má však jednu slabinu

Dnes 08:50

Seat hovoří o modelu Arona jako o menším bráchovi SUV Ateca, ale ve skutečnosti se jedná o zvýšenou ibizu. Vůz jsme si poprvé prohlédli v Barceloně.




Blesk.cz

Na Letné pokračuje oprava horkovodu. Práce se rozšíří ke kinu Bio Oko

Na Letné pokračuje oprava horkovodu. Práce se…

Pražská teplárenská pokračuje v rekonstrukci horkovodních rozvodů, které od poloviny června probíhají na území…

„Psychopat, který jde ve stopách Hitlera!“ Média KLDR útočí na Trumpa

„Psychopat, který jde ve stopách Hitlera!“ Média…

Severní Korea znovu útočí na amerického prezidenta Donalda Trumpa. Minulý týden ho místní deník označil za…

 

iSport.cz

Dani Alves opouští Juventus, mohl by zamířit do Manchesteru City

Dani Alves opouští Juventus, mohl by zamířit do…

Brazilský fotbalista Dani Alves se po jedné sezoně v Juventusu loučí s italskou ligou. Čtyřiatřicetiletý…

Hrdina s tahákem! Němcům pomohl do finále fígl, mladík připomněl legendu

Hrdina s tahákem! Němcům pomohl do finále fígl,…

Podíval se na papír ukrytý pod stulpnou, pohledem zkontroloval totožnost exekutora a pak už to bylo pouze na…

 

Reflex.cz

Romská bezpečnostní služba baví internet: Kotlár security nedává přes držku!

Romská bezpečnostní služba baví internet: Kotlár…

Facebookem letí zajímavé propagační video bezpečnostní firmy pana Kotlára, Kotlár Security. Přestože video…

Nebudeme dělat užitečné idioty Babišovi, EET musíme zastavit, říká šéf Pirátů Bartoš

Nebudeme dělat užitečné idioty Babišovi, EET musíme…

Za šikanu považuje předseda Pirátů Ivan Bartoš druhou a třetí vlnu elektronické evidence tržeb. Pokud se Piráti…