Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

ADRENALINE MAGAZINE SE DVĚMA DVD

Prezentace klienta 30. 9. 2009 • 08:58
2
Naučte se driftovat přímo od krále driftu Keiichi Tsuchiy. V prodeji na stáncích od úterý 21.7.09

NAUČTE SE DRIFTOVAT JAKO KRÁL!

Ahoj motoristi,

všechno je jednou poprvé, stejně jako úvodní vydání Adrenalin magazine, časopisu, kde je zábava na prvním místě. Aby se nám toho podařilo docílit, má magazín několik částí, jednu zajímavější než druhou. Samotný časopis jsme pojmuli krátce a kromě všech důležitých informací o driftování v něm najdete hlavně nespočet profesionálních fotek.Další věcí, která potěší všechny motoristy, je plakát, na který se nám podařilo sehnat první a poslední M3, obě v podobné barvě a obě jedoucí bokem. Jestli jste na tom jako my, tak vám nezávidíme to rozhodování, kterou stranou ke zdi.

audi ford renault peugeot opel porsche ferrari jaguar lancia mg audi ford renault peugeot opel porsche ferrari jaguar lancia mg
Dostáváme se k hlavnímu bodu a tím je DVD, které není jen tak ledajaké, ale hned oboustranné, protože jak jsme říkali, zábava především. Na první straně vám sám Drift King Keiichi Tsuchiya odhalí všechny triky, jak hrnout do zákruty auto bokem a není tajemství, které by si Keiichi nechal pro sebe. Druhá strana placky obsahuje ikonický velkofilm Too Fast to Race mapující dějiny skupiny B světových rallye, tedy doby, kdy se tovární konstruktéři utrhli ze řetězu a nikdo jim to nestačil zakázat. Jako poslední dárek pro vás máme ještě vydání Tuning magazínu a sebekriticky uznáváme, že tolik zábavy najednou se vidí málokde a doufáme, že se budete bavit i vy.

Kompletní info najdete na: www.adrenaline-mag.cz

FILM 1: DRIFT BIBLE DVD

Naučte se driftovat přímo od krále driftu Keiichi Tsuchiy. Keiichi předvede jak jezdit s různými auty, které se chovají odlišně. Vysvětlí také jaké úpravy na voze jsou nezbytné pro správné zvládnutí driftu. Po náročné jízdě vždy zastaví a v klidu vysvětlí v postupných krocích celý manévr.

Buďte si jisti, že vše je vysvětleno do úplného detailu a vše už pak záleží jen na vás!

KEIICHI „DRIFT KING“ TSUCHIYA

audi ford renault peugeot opel porsche ferrari jaguar lancia mg audi ford renault peugeot opel porsche ferrari jaguar lancia mg
V roce 1984 vítězí Keiichi v šesti závodech za sebou v seriálu závodů Fuji Freshman.

Jeho způsob projíždění zatáček driftem mu brzy získává titul „Drift King“. Z pilota, který se doposud soustředil spíše na streetracing se stává jeden z nejznámějších drift pilotů současnost a vítězí v Le Mans ve třídě GT-2. Od roku 2000 závodí v sérii závodů JGTC 500 s NSX. Je jedním z průkopníků a současně rozhodčím v D-1 Grand Prix, nejpopulárnějších závodech driftingu.

TECHNIKY DRIFTU

Ruční brzdou. Přes spojku. Výkonem. Brzděním. Rozhozením těžiště. Setrvačností.

Těchto šest základních technik potřebujte k dokonalému zvládnutí techniky driftu.

Tsuchiya vysvětlí a detailně předvede jak praktikovat těchto šest technik v driftu.

Z kamer umístěných ve voze přesně uvidíte práci jak rukou při řízení a řazení, tak práci nohou při brzdění, práci s plynem a se spojkou.

FILM 2: TOO FAST TO RACE DVD

70 minut neopakovatelné rally akce vozů skupiny B!

audi ford renault peugeot opel porsche ferrari jaguar lancia mg audi ford renault peugeot opel porsche ferrari jaguar lancia mg
Bylo to téměř před patnácti lety v osmdesátých letech, kdy rozpočty a závody dosáhly dříve nevídaných rozměrů. To byla éra Skupiny B a jejich supervozů. Skupina B měla tak obrovský dopad na závodění, že na ni fanoušci motorsportu nikdy nezapomenou. Změny nastaly okolo roku 1981, kdy se mezinárodní automobilová federace rozhodla zmírnit omezení a dovolila, aby byly vozy stavěny přímo pro rally závody. V podstatě se jednalo o Formuli 1 na lesních a horských cestách. Federace otevřela dveře pro výrobce, aby měli možnost závodit s rychlejšími, hlasitějšími a těmi nejneuvěřitelnějšími vozy, jaké kdy byly viděny na rally okruzích. O pět let později se tyto dveře zavřely a Skupina B byla vypovězena do knih o historii. Důvody byly jednoduché. Stále rychlejší vozy v kombinaci s rozměrnějšími a šílenějšími davy znamenaly pro World Rally Championship, že obrovsky silné vozy Skupiny B byly jednoduše příliš rychlé pro závodění. Detailně se představí vozy: Ford RS200 - Lancia 037 Rally - Lancia S4 - MG Metro 6R4 - Peugeot 205/T16 - Audi Quattro - Renault 5 Turbo - Opel - Citroen... a také úžasné Ferrari 288 GTO Evoluzione - Jaguar XJ220 a supervůz Porsche 959, vůz, který zvítězil na rally Paříž - Dakar a 24-hodinovém závodu Le Mans!

Související články

Témata
30. 9. 2009 08:58
Zbytečnost.
Znova jedny zbytečné noviny. Jsem zvědav jak dlouho budou vycházet, jestli vůbec vyjdou.
24. 7. 2009 19:41
Není
Byl jsem ve třech trafikach a nikde nic :-(

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku