Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo 4C: Nejprve jako koncept

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 2. 3. 2011 • 02:10
63
39
Zobrazit náhledy (63)
Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C
Alfa Romeo na svém stánku v Ženevě ve světové premiéře představila koncept sportovního kupé, které míří do sériové výroby.

Italská automobilka do Ženevy přivezla koncept Alfa Romeo 4C, který není pouhým designérským cvičením. Tiskové materiály jej označují jako kompaktní superauto, které má prezentovat to nejlepší, co lze od sportovního vozu očekávat.

K přednostem 4C má kromě ladných linií karoserie patřit nízká hmotnost, špičková technika, vynikající ovladatelnost a také vysoká bezpečnost.

Designéři se při navrhovaní 4C inspirovali v minulosti značky a vypůjčili si samozřejmě řadu stylistických prvků od 8C Competizione. V konstrukci konceptu dvoumístného kupé s motorem uloženým před zadní poháněnou nápravou se v hojné míře uplatnil karbon i hliník.

Kupé s celkovou délkou 4 m a rozvorem náprav 2,4 m je poháněno přeplňovaný zážehovým čtyřválcem 1750 TBi poskytujícím výkon lehce nad 147 kW (200 k). S motorem spolupracuje automatická dvouspojková převodovka Alfa TCT a kupé je samozřejmě vybaveno systémem DNA.

Alfa Romeo 4C má mít díky hmotnosti pouhých 850 kg poměr hmotnosti k výkonu pod 4 kg/k. Podvozek využívá přední nápravu s dvojitými lichoběžníky a vzadu je náprava se vzpěrou McPherson. Dvoumístné kupé má mít rozdělení hmotnosti zhruba 40 ku 60 ve prospěch zadní nápravy.

Akceleraci z 0 na 100 km/h má dvoumístné kupé zvládnout pod 5,0 s a maximální rychlost má být přes 250 km/h.

Zahájení prodeje sériového provedení 4C plánuje Alfa Romeo na rok 2012 a jeho cena by se měla pohybovat kolem milionu Kč.

Témata
10. 3. 2011 11:51
no uz aby to koupil VW
no uz aby tu alfu koupil VW koncern a z 4C udelali 5C :-) uz jenom kvuli tomu zvuku!!!
3. 3. 2011 15:58
Re: Luxusní lak
:yes: krasa, nieje to len obycany matny lak. Ci myslim sa?
3. 3. 2011 15:55
Re: 4c
samozrejme suhlasim :yes:
ale takto ostava volba len nemeckej 3, a ja mam tak rad prave alfu.. ;-)
3. 3. 2011 11:40
Re: KONCEPČNÍ KONCEPT
...cirkus Kludský tu koukám zapoměl klauna >:D. Doufám, že ti nechali aspoň maringotku ;-)

PS: nech si podobné příspěvky na další štaci.
Avatar - Martin911Turbo
3. 3. 2011 09:59
Luxusní lak
Tak z toho luxusního laku si ucvrkávám :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku