Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Angličan zkřížil Škodu 130 L s Audi TT. Výsledek má turbo, 220 koní a pohon všech kol

Jan Zajíc Jan Zajíc 16. 9. 2019 • 20:41
79
1
Zobrazit náhledy (79)
Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L Škoda 130 L

Upravené klasické škodovky vám ukazujeme poměrně často. Tentokrát se podíváme na jednu 130 L z Anglie.

Zvláštní je už na první pohled. Určitě jste si všimli především vytažených blatníků a výrazného rozchodu kol. Obojí je do značné míry dané technikou, kterou Steven Gibson, tvůrce vozu, použil.

Pod karoserií klasické škodovky se totiž ukrývá Audi TT první generace s přeplňovaným motorem o objemu 1,8 litru a výkonu 220 koní - včetně manuální převodovky a pohonu všech kol. A skutečně ukrývá, Gibson totiž oba vozy prakticky zkřížil.

Nejdříve odstrojil z provozu vyřazené TT a na jeho podlahovou plošinu nasadil karoserii ze staré "stotřicítky" z roku 1988, která nebyla zrovna v přehlídkovém stavu. Operace si samozřejmě vyžádala řadu úprav karoserie (například zmíněné rozšíření a kastle musela být také vyztužena), nakonec se ale povedla.

Gibson se pak zaměřil na exteriér a péči samozřejmě věnoval také interiéru. Jak jeho úsilí, které začal v roce 2016, dopadlo, se můžete podívat v galerii.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Jerry.Gunman
Škoda TT
| 16. 9. 2019
Kája Saudek kdysi v 70. letech komiksově zpracoval několik ze 30 Případů Majora Zemana.
Honza Zeman, (jako všichni klaďasové angažované socialistické tvorby) samozřejmě musel jezdit v Žigulíku. Ale kdyby směl jezdit ve Škodovce, tak tahle, tahleta by se mu 100% líbila

A Kájovi Saudkovi nejspíš taky.
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku