Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Aston Martin Cygnet: Luxusní prcek po třech letech končí

David Bureš David Bureš 28. 9. 2013
33
20
Zobrazit náhledy (33)
Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet Aston Martin Cygnet
Přepracovaná luxusní verze Toyoty iQ měla snížit emise modelové řady Aston Martinu. Nyní její životní cyklus končí.

Automobilka Aston Martin ukončila výrobu miniauta Cygnet. Tvrdí to server The Supercar Kids, kterému tuto informaci potvrdil mluvčí britského výrobce.

Informací o konci Cygnetu je v současnosti minimum, není tak jasné, z jakého důvodu tento automobil končí. Přepracovaná verze miniauta Toyota iQ nicméně byla kritizována za svůj plebejský původ a své relativně vysoké ceny, například české ceny Cygnetu v době uvedení na trh začínaly na částce 958.380 korun.

Zájemci o Cygnet ještě mají možnost si auto pořídit. Oficiální prodejci Aston Martinu totiž podle mluvčího automobilky mají na skladě ještě nějaké kusy.

Řešením je samozřejmě i trh s ojetými vozy. V tomto ohledu je třeba upozornit na to, že si Cygnet velice dobře drží svoji cenu. V Německu se většina kusů nabízených inzertním serverem Mobile.de prodává za ceny okolo 28.000 eur (cca 720.000 korun).

Aston Martin Cygnet byl oficiálně představen v roce 2009, jeho výroba začala o dva roky později. Jeho úkoly bylo nabídnout zákazníkům značky luxusní vůz do města a především snížit celkové emise oxidu uhličitého modelové flotily Astonu kvůli nařízením EU. Není tak jasné, jak gaydonská automobilka tyto normy nyní sníží. Jako řešení se nabízí přeznačkovaný Smart ForTwo, když teď Aston Martin spolupracuje s divizí AMG Mercedes-Benzu.

Cygnet je poháněn čtyřválcem 1.33 Dual VVT-I o výkonu 72 kW a točivém momentu 125 N.m, který spolupracuje se šestistupňovým manuálem nebo bezstupňovou převodovkou. Maximální rychlost auta činí 170 km/h, což z něj s přehledem dělá nejpomalejší model současné nabídky Aston Martinu.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Hombre_71
ko
Hombre_71
| 29. 9. 2013
Co čekáš od zapřisáhlého "škodovkáře" ? Jinak myslím že ti co si Cygnet koupili, jsou rádi že se jim zvýší sběratelská hodnota. Viděl jsem ho na vlastní oči a je to opravdu velmi luxusní cvrček.
ko
H/K_svwet
| 28. 9. 2013
okrem nadavania vies aj nieco ine ? ;-)
ko
Klaudius
| 28. 9. 2013
Myslím, že RADEK1 nepoužil ten správny výraz. Realita je podstatne krutejšia. :-!
TO JE ROZUMNÉ
Klaudius
| 28. 9. 2013
Amen.
ko
RADEK1
| 28. 9. 2013
No tak jsi se tu vyblinkal. Nechápu jak může někdo na automobilovém serveru přát automobilce krach. To může opravdu jen blb. A to si ty.