Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Aston Martin mění logo! Premiéru má tento víkend ve Francii

Dominik Kovář
Diskuze (0)

K aktualizaci loga dochází u britské automobilky po 19 letech.

S automobilkou Aston Martin to je jako na houpačce. Když už to vypadá, že se značka znovu nachází v obrovských problémech, ze kterých není vidět světlo na konci tunelu, přijde investiční fond ze Saudské Arábie, který automobilce navýší kapitál o téměř 19 miliard korun.

Výkonný předseda značky, kanadský miliardář Lawrence Stroll, tuto finanční injekci popisuje jako “událost, která mění hru”. Nyní přichází britský výrobce s přepracovaným logem, které se soustředí na jednoduchost a minimalismus.

Video se připravuje ...

Aston Martin je navržen tak, aby se lidé zamilovali a došlo k propojení mezi srdcem a duší našich zákazníků. Každý produkt, který navrhujeme, má hluboký význam a je vytvořen s upřímností a citem,” prohlásil viceprezident automobilky Marek Reichman. “Jak se blížil vzrušující okamžik vývoje loga, design nových křídel se nelišil. Každý milimetr a každá linie v rámci křídel je tažena z hlubin naší 109leté historie Aston Martin”.

Už tento víkend má aktualizované logo premiéru v motorhomu stáje Aston Martin při Velké ceně Francie na okruhu Paul Ricard. Logo se objevuje i na samotných monopostech. Na přídi jednotlivých formulí stáje Aston Martin je však historicky první logo v historii značky - jako oslava 100 let od první účasti v motoristických závodech.

Kromě nového loga představuje Aston Martin nový slogan “Intensity. Driven.”. Upravené logo bude mít premiéru na sériových modelech pravděpodobně až při příchodu nových generací jednotlivých modelů. Zajímavostí je, že ve fyzickém logu se po dlouhých 50 letech vrací zelené pole, do kterého je vyražen nápis Aston Martin.

Dominik Kovář
Diskuze (0)

Doporučujeme