Aston Martin představil nový Vanquish nejprve jako Project AM310 na Concorso d'Eleganza Villa d'Este na konci května. O měsíc později získal sériový model a nástupce DBS staronové jméno. Sérii firemních fotek pořídil v Itálii fotograf René Staud.
Připomeňme pár základních technických údajů. Kupé má pod kapotou podélně umístěný nepřeplňovaný vidlicový dvanáctiválec 6,0 l (přesně 5935 cm3) s hliníkovým blokem a hlavou. Díky přímému vstřiku, rozvodu DOHC, čtyřventilové technice a kompresnímu poměru 11,0:1 disponuje výkonem 421 kW (572 k)/6750 min-1. Točivý moment 620 Nm/5500 min-1 přenáší u zadní nápravy uložená šestistupňová samočinná převodovka Touchtronic 2 nebo manuál se stejným počtem rychlostí. Standard představují samosvorný diferenciál i kontrola trakce.
Základním stavebním prvkem podvozku s rozvorem náprav 2740 mm a rozchodem kol 1568/1562 mm jsou hliník a karbon. Zavěšení obstarávají vpředu i vzadu dvojité lichoběžníky, pérování dostaly na starosti vinuté pružiny s aktivními tlumiči a stabilizátory. Čtveřici kotoučových karbon-keramických brzd se čtyřpístkovými třmeny Brembo doplňují ABS, EBD a EBA. Hřebenové řízení ZF disponuje posilovačem Servotronic. Karosářské panely jsou z uhlíkových vláken, doplňují je opět hliník a hořčíková slitina. Dovnitř se vejdou minimálně dva pasažéři, možná je i konfigurace 2+2. Zavazadelník pojme 368 l. Zadní LED světlomety zdědil nový Vanquish po limitovaném One-77.
4720 mm dlouhé, 1875 mm široké, 1294 mm vysoké a 1739 kg těžké auto zrychluje z 0 na 100 km/h za 4,1 s a jede až 295 km/h. Jeho rodištěm je sídlo Astonu v Gaydonu v hrabství Warwickshire. V Británii stojí 189.995 liber a první zákazníci v Albionu i na evropském kontinentu se svých krasavců dočkají ještě letos.