Audi a Porsche společně vyvíjejí nové motory V6 a V8
Vidlicové motory se šesti a osmi válci, na kterých nyní spolupracuje Audi s Porsche, mají mít unifikovanou konstrukci s devadesátistupňovým rozevřením válců, přičemž každý válec bude mít 0,5 litru. To znamená, že V6 bude třílitrová, zatímco V8 čtyřlitrová. Agregáty mají nahradit současné jednotky s tímto počtem válců.
Zpočátku se počítá s klasickými turbodmychadly poháněnými výfukovými plyny, motory ale budou moci být později osazeny i elektrickým dmychadlem. Podle dostupných zdrojů je možnost, že díky tolerancím ve stavbě jednotky budou motory i zmenšeny, uvažuje se kupříkladu o základním šestiválci pro Audi s objemem pouze 2,5 litru, který bude využívat Millerův cyklus, podobně jako nový čtyřválcový dvoulitr v Audi A4 2.0 TFSI Ultra, který by se časem mohl dostat i pod kapotu třeba Octavie.
Nové jednotky jsou vyvíjeny pod označením KoVoMo, což je zkratka z německých slov „Konzern Vee Otto Motoren“. Kromě Audi a Porsche se agregáty mohou objevit rovněž pod kapotou vozů Lamborghini, Bentley či Volkswagen.