Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi RS Q8 máme očekávat v Ženevě. Jaký nabídne výkon?

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 14. 2. 2017 • 18:02
40
4
Zobrazit náhledy (40)
Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi
Automobilka Audi představila na lednovém autosalonu v Detroitu koncept luxusního SUV Q8 a pro březnový autosalon v Ženevě si údajně divize Audi Sport připravuje jeho ostrou verzi RS Q8.

Audi Q8 se prozatím představilo jako plug-in hybrid s výkonem 330 kW (449 k) a karoserií dlouhou 5020 mm, širokou 2040 mm a vysokou 1700 mm. Ženevský autosalon se má údajně stát místem konceptu RS Q8 s mírně odlišnými rozměry a především konvenční pohonnou jednotkou.

Podle informací britského magazínu Autocar se můžeme těšit na RS Q8, k jehož pohonu bude použit přeplňovaný vidlicový osmiválec 4.0 TFSI s výkonem 445 kW (605 k), jímž disponuje sériový model Audi S8 plus a podobně jako u něj i v konceptu má tento motor spolupracovat s osmistupňovou převodovkou tiptronic a pohonem všech kol quattro.

Audi RS Q8 má podle neoficiálních informací získaných údajně přímo z automobilky zvládnout akceleraci z 0 na 100 km/h pod 5,0 s a dosahovat maximální rychlosti 300 km/h. Ve své sériové podobě pak má být odpovědí značky Audi na konkurenční BMW X6 M a Mercedes-AMG GLE 63 4Matic kupé.

Koncept připravovaný pro ženevský autosalon divizí Audi Sport, kterou vede Stephan Winkelmann, se má od světle modrého Q8 z autosalonu v Detroitu vedle techniky odlišovat i svým designem.

Přídi má údajně vévodit doposud nejširší maska chladiče v současném stylu značky Audi, v jejíž spodní části bude nápis quattro. Přední i zadní nárazník má mít agresivnější tvary, zatímco boky mají výrazněji odkazovat na původní kupé Audi Quattro z osmdesátých let.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

K ničemu
| 14. 2. 2017
Kromě jiného je akumulátoru skoro plný zavazadelník. Proč není aku pod podlahou, když je to auto tak vysoké? Inu, něco musí vyvažovat tu masu před přední nápravou.
K ničemu
| 14. 2. 2017
Další auto k ničemu. Je to jen na masírování ega.
Avatar - Hammunasakra
Líbí se mi,
| 14. 2. 2017
Jj tento inovativní přístup snad nikdo krást nebude :-)
Avatar - J@W
Líbí se mi,
| 14. 2. 2017
jak Audi dokáže neustále posouvat svůj design, takže je před svými "kopirovači" (korejskými a jinými) o krok napřed. Tento inovativní přístup se krást nedá. :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku