Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi TT RS 2016: Přes 400 koní, bez manuálu

Ondřej Chamilla
Diskuze (44)
Příští generace Audi TT RS se k zákazníkům dostane již v roce 2016 a opět bude mít pod kapotou přeplňovaný pětiválec. Tentokrát však již bez možnosti spárování s manuální převodovkou.

Stále ještě současná generace nejsportovnější varianty Audi TT s přídomkem RS se zpočátku prodávala jen s manuální převodovkou, později přišel i sedmistupňový dvouspojkový automat S-tronic jakožto prvek příplatkové výbavy. U následující generace Audi TT RS, která má přijít již příští rok, však možnost volby odpadne, vůz bude v nabídce jen a pouze s automatem, podobně jako ostrý hatchback Audi RS 3 Sportsback.

Audi říká, že převodovka DQ500 bude ještě hladší, rychlejší a spolehlivější, než doposud. Výkon fantastického 2.5 litrového pětiválce navíc stoupne, a to na více než 400 koní. Očekává se, že automobil by se mohl ukázat na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu, k zákazníkům se pak vůz dostane příští rok.

Na sportovní kupé se mohou těšit i američtí zákazníci, kde má vůz pevnou fanouškovskou základnu. V předchozí generaci to totiž již vypadalo, že se na ně nedostane, nakonec pomohla až facebooková petice s více než 11.000 podpisy za první měsíc, a tak se TT RS podívalo i za velkou louži, i když pouze s manuální převodovkou.

Ondřej Chamilla
Diskuze (44)
Avatar - praděda7
24. 7. 2015 13:38
Re: Uz to zacalo...
>:D >:D >:D Ne všude název limousine odpovídá našemu pojetí limuzíny... ;-)
Avatar - praděda7
24. 7. 2015 13:35
Re: Uz to zacalo...
V minulosti byly sportovními auty (sports cars) nazývány většinou dvousedadlové kabriolety, max. 2+2, Nejvíc jich pocházelo z Anglie. MG, MGB, Triumf, Lotus, Caterham, Austin Healey, Jaguar E- type a další.
Novější kategorií byly tzv. sportovní sedany, u kterých se tradičně používala manuální převodovka. A mezi ně S3 sportback a S3 limuzína určitě patří. :-!
Avatar - praděda7
24. 7. 2015 12:36
Re: Hanebný čin
...jiné věci? Jako co? Surfovat za jízdy po internetu? >:-[]
Avatar - praděda7
24. 7. 2015 12:32
Re: TT RS
Dobrý . No, já to vidím tak, že se zavedením automatů a poloautomatů ve sportovních autech se sportovní auta rozdělil do skupin a podskupin. Je jasné, že na samém vrcholu budou sportovní vozy, které vyžadují od řidiče největší nasazení a koordinaci a které umožní řidiči si maximálně "zasportovat". A pozor! Neplést do toho časy dosažené na okruhu. Důležitý je pocit s dobře odvedené práce bez bez pomoci různých cinkrlátek. Horolezec by také neměl moc dobrý pocit se zdolání hory, kdyby na ni vyjel lanovkou... ;-)
Avatar - Individualita
24. 7. 2015 09:24
Re: Hanebný čin
Slušně primitivní komentáře. Ty si ten klacek třeba ukruť, ale nenadávej všem ostatním, kteří mají na práci i jiné věci (většina zákazníků) :no: