Austrálie: Captiva i Antara pod jednou střechou
Všechno je tam naopak a celý svět si z toho dělá legraci. Modelová politika nejnovějších SUV z nabídky GM je kupodivu pro australský trh také jiná, svobodnější než v Evropě. Značka Holden, která je australským ekvivalentem velkých Chevroletů a malých i středních Opelů, uvedla minulý týden na domácí trh nový Holden Captiva.
Pozoruhodná je na celé věci skutečnost, že vedle nám známých Chevroletů Captiva rebrandovaných na Holden figuruje v nabídce také vrcholný model Opel Antara alias Holden Captiva MaXX, který je prezentován jako SUV v evropském stylu. Již standardní provedení masky chladiče evropských modelů vybízí k záměně log, a přesně to Holden také učinil.
Paradoxní je také skutečnost, že evropská Captiva Maxx je o 67 mm kratší než korejská Captiva, ale MaXX je přitom v základním provedení o 1000 australských dolarů dražší než nejlépe vybavená korejská alternativa.