Bentley Continental GT a GTC V8: Dvě turba a 373 kW
Premiéra nových verzí je stanovena na blížící se lednový autosalon v Detroitu. Vidlicový osmiválec se dvěma turbodmychadly umístěnými mezi řadami válců je převzat z modelu Audi S8, kde dosahuje výkonu 382 kW (520 k) a točivého momentu 650 Nm od 1700 do 5500 min-1.
Zde však technici naladili agregát trochu odlišně, když nejvyšší výkon vrcholí hodnotou 373 kW při 6000 min-1, točivý moment pak povyrostl na 660 Nm od 1700 do 5000 min-1. Poháněna jsou všechna kola, což zajišťuje mezinápravový diferenciál Torsen (rozdělení síly 40:60 ve prospěch zadní nápravy). Prostředníkem mezi silným osmiválcem a poháněnými nápravami je osmistupňová automatická převodovka s krátkými rychlostmi.
Jízdní výkony jsou podobně působivé jako v případě modelů se šestilitrovým dvanáctiválcem pod kapotou, automobilka slibuje nejvyšší rychlost vyšší než 290 km/h a zrychlení z klidu na 100 km/h v obou případech lepší pěti sekund. Přesná data Bentley prozatím nezveřejnil.
Velký důraz je kladen na zlepšení spotřeby paliva a tím i nižší emise CO2. Oproti dvanáctiválci lze prý hovořit o úsporu řádově 40 procent, dojezd na jednu nádrž by mohl za ideálních podmínek přesáhnout 800 kilometrů. Klíčem k nižší spotřebě je jednak propracovaná řídící elektronika motoru, přímé vstřikování, nízké vnitřní tření či účinná turbodmychadla. Stejně jako v případě S8 je motor vybaven systém vypínání poloviny válců pro snížení spotřeby paliva, o start-stop systému a rekuperaci kinetické energie tisková zpráva zatím mlčí.
Osmiválcové verze budou jasně rozeznatelné podle černé mřížky chladiče a nasávacích otvorů v nárazníku, koncovek výfuku ve tvaru ležaté osmičky a červeného podkladu loga automobilky. Standardně jsou vybaveny 20" koly, za příplatek budou dodávány 21" ráfky s povrchovou úpravou Diamond Black nebo Diamond Silver. V interiéru nalezneme dřevěné obložení Dark Fiddleback Eucalyptus, speciálně určené pro osmiválcové modely, či zkrácenou středovou konzoli, která již nezasahuje až mezi zadní dvojici sedadel.