Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bentley Flying Spur V8 S: Nový střed nabídky

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 18. 2. 2016 • 01:41
12
5
Zobrazit náhledy (12)
Bentley Continental Flying Spur Bentley Continental Flying Spur Bentley Continental Flying Spur Bentley Continental Flying Spur Bentley Continental Flying Spur Bentley Continental Flying Spur Bentley Continental Flying Spur
Bentley si pro autosalon v Ženevě připravil novinku, která rozšiřuje paletu verzí limuzíny Flying Spur o výkonnější osmiválec.

Britská luxusní značka se po loňské premiéře modelu Bentayga v letošním roce zaměří i na své starší modelové řady, což již předvedla představením nového obložení z kamenné dýhy a několika novinek z produkce své individualizační divize Mulliner.

Rozšířením stávající palety modelů se má pro letošní rok stát model Flying Spur V8 S, který jak napovídá jeho název míří mezi verze V8 a W12. K pohonu této novinky slouží dvojicí turbodmychadel přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 4,0 l s výkonem zvýšeným o 15 kW (21 k) na 388 kW (528 k). Nejvyšší dostupná hodnota točivého momentu je 680 N.m a to již od 1700 min-1.

S výkonnějším motorem i nadále spolupracuje osmistupňová automatická převodovka ZF s novým softwarem, která posílá 40 % točivého momentu na přední kola, zatímco zbývajících 60 % směřuje k zadní nápravě.

Bentley pro nový Flying Spur V8 S uvádí zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,9 s, což má být o 0,3 s kratší čas než potřebuje standardní V8. Maximální rychlost novinky je 306 km/h. Spotřeba paliva v kombinovaném provozu se má pohybovat okolo 10,9 l benzinu na 100 km a automobilka uvádí, že dojezd vozu na jednu nádrž může být až 837 km.

Automobilka k jízdním výkonům své novinky dodává, že byl optimalizován systém elektronické kontroly stability, aby mohl Flying Spur V8 S svému řidiči poskytnout zábavnější svezení. Sportovnějšímu stylu tohoto Bentley bylo přizpůsobeno i nastavení podvozku.

K odlišení od standardního V8 se nový V8 S dočkal i mírných úprav svého vzhledu. Standardem je pro něj černá mřížka masky chladiče, zadní difuzor v lesklém odstínu pojmenovaném Beluga a 20-palcová litá kola, která mohou být za příplatek nahrazena 21-palcovými koly z programu Mulliner Driving Specification, s nimž vůz dostane i zatmavené světlomety a černé kryty vnějších zpětných zrcátek.

Interiér nabízí standardně dřevěné obložení lakované pianovou černí a sportovní tříramenný volant. Čalounění sedadel i dalších částí prostoru pro cestující kombinuje dva odstíny kvalitní kůže.

Související články

Témata
Avatar - beibej
19. 2. 2016 20:12
Re: Flying Spur je blbost
>:D >:D >:D
Avatar - flyboyeda
18. 2. 2016 23:43
Re: Flying Spur je blbost
Samozřejmě i ty máš právo na názor, bohužel

no A8 není vůbec nijaká je diskrétní a nenápadná, uvnitř prostorná, ineriér Bentley se na interiér Audi nechytá, neexistuje lepší interiér, než ten od Audi, tak proč jezdit v něčem horším a dražším

Q7 nová generace je jedno z nejlepších pozitivních překvapení minulého roku, Bantayga, je nuda, vzadu místo pro dva namísto pro 3, Koncept bantayga měl koule, měl na to být hrdým SUV po boku Mulsane, na místo toho je z toho u bohý chcípáček, stejně hloupý jako Flying Spur,

Nenapadá mě žádný důvod proč dát přednost Flying Spur před A8 , stejně tak Bantayga před Q7, prostě jsou to škaredá a předražená auta s nic moc interiérem, který se na interiér Audi nechytá
Avatar - speedfred
18. 2. 2016 23:29
Re: Flying Spur je blbost
Bentley celkom ujde,ale práve ta A8 mi príde taká nijaká, a Q7 :no: :no:
Avatar - flyboyeda
18. 2. 2016 23:00
Flying Spur je blbost
Než Flying Spur, to raději Audi A8, vypadá líp jak zvenku tak zevnitř , tak nevím proč si kupovat něco míň hezkého a dražšího, tomu vážně nerozumím

Jediné Bentley , které má smysl je Mulsane a Continental GT, všechno ostatní je blbost

Bantayaga je taky nic moc, Q7 vypadá mnohem lépe

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud