Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW 2 Coupé: V Česku od 775.000 Kč

Jan Mička
Diskuze (3)
BMW řady 2 vstoupilo na český trh. V základu stojí méně než 800.000 korun.

Nástupce kupé řady 1 bude v první fázi dostupný se třemi pohonnými jednotkami. Základ tvoří benzinový dvoulitrový čtyřválec TwinPower Turbo ve verzi 220i, který poskytuje výkon 135 kW. Za vůz zaplatíte minimálně 775.000 korun, je ale třeba připočíst transportní náklady a předprodejní servis za 9.000 korun (shodně pro všechny verze). Vůz stojí na 16“ litých kolech, v základu nechybí šest airbagů, dynamická kontrola trakce, látkové čalounění a matné stříbrné dekory interiéru, systém Auto Start/Stop, kožený volant, stereo se šesti reproduktory nebo klimatizace. Připlatit si musíte za metalický lak (16.775,- u všech verzí), přední a zadní parkovací asistent (19.075,-), mlhovky (5.350,-) nebo multifunkční volant (4.575,-).

V nabídce agregátů nechybí ani naftová verze s označením 220d. Dvoulitrový čtyřválec TwinPower Turbo má rovněž výkon 135 kW, oproti benzinové verzi však spotřebuje o 1,6 l/100 km méně (4,5 l na 100 km). Základní cena činí 873.500 korun, výše zmíněné standardní a příplatkové prvky platí i pro tuto motorizaci.

Dosud zmínění verze lze navíc obohatit o jeden ze tří paketů. Za M sportovní paket zaplatíte 81.350 korun a získáte tak sportovní podvozek, 17“ kola, vnější aerodynamický paket, kožený volant, sportovní sedadla nebo antracitové čalounění stropu. Umírněnější řidiči mohou sáhnout po paketu Sport Line, pro vyznavače elegance je připraven paket Modern Line (shodně za 48.300,-).

Současnou nabídku uzavírá ostrá verze M235i. Ta má pod kapotou přeplňovaný zážehový šestiválec o objemu 3,0 litru a výkonu 240 kW (326 koní). Ve standardu získáte 18“ kola, sportovní a aerodynamický paket, čalounění kombinující látku a Alcantaru, lepší brzdy, variabilní řízení, sportovní podvozek, bi-xenonové světlomety, sportovní kožený volant nebo rádio BMW Professional. V rámci originálního příslušenství je možno kupé dovybavit o mechanický samosvorný diferenciál. Automobilka si vůz cení na 1.122.500 korun.

Všechny motorizace jsou standardně dodávány s manuální šestistupňovou převodovkou, alternativou je osmistupňová automatická skříň. Ta je dostupná ve dvou verzích, přičemž levnější za 53.375 korun je vyhrazena pouze čtyřválcům. Sportovní verze (za 57.200,-), jejíž součástí jsou i páčky pro řazení pod volantem, se dodává pro všechny agregáty.

Nabídku agregátů později doplní vznětové verze 218d (105 kW) a 225d (160 kW). Jejich ceny budou zveřejněny současně s uvedením na český trh.

BMW 2 Coupé – technické údaje a české ceny
Verze220i220dM235i
Převodovka6M (8A)6M (8A)6M (8A)
Zdvihový objem [cm3]199719952979
Válce/ventily4/44/46/4
Největší výkon [kW/min-1]135/5000135/4000240/5800
Největší toč. mom. [N.m/min-1]270/1250-4500380/1750-2750450/1300-4500
Max. rychlost [km/h]235 (230)230 (230)250 (250)
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,0 (7,0)7,2 (7,1)5,0 (4,8)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,1 (5,7)4,5 (4,2)8,1 (7,6)
Emisní normaEuro 6Euro 6Euro 6
Základní cena [Kč]775.000837.5001.122.500

Jan Mička
Diskuze (3)
Avatar - fOE
13. 1. 2014 14:45
Re: Palec nahoru pro BMW
Nemuzu jinak:
Ptam se sam sebe jak zapsklej nebo jak prazdnej zivot musi mit nekdo kdo pod kazdym, naprosto kazdym clankem o BMW (a kdyby jen tam) psat furt dokola to stejne?

Taky by me zajimalo jestli to mas nejak naskriptovane a jakonahle se tu objevi "BMW", "radost z jizdy", "premie" atd. dostanes echo nebo fakt jen cekas na kazdou prilezitost aby jsi nam znovu zdelil to jak je BMW vlastne k nicemu?

Uz se nam tu z toho stava takova mistni jistota. Vim jiste, ze zitra vyjde slunce a se stejnou jistotou vim, ze otevrit zitra, nebo kterykoliv jiny den, nejaky clanek o BMW najdu tam v komentech stealth01 snaziciho se presvedcit svet o tom ze BMW ne-e ( s obcasnym pridanim Audi ano).
13. 1. 2014 12:57
Re: Palec nahoru pro BMW
Ano. Zrovna to jsem si rikal pred rokem a pul taky. Presne tuto vetu. Hmm, povedene...bude jiste kvalitni. Slogan "radost z jizdy" bych nevahal nazvat nejvetsim podovodem v dejinach marketingu. Doufam, ze tady zase neprijde "obecna pravda" se svou pravdou. ;-)
Jinak auto samotne je velmi hezke, ma originalni design. BMW ma ted v nabidce velmi hezka auta (krome oblud rady X)
Avatar - Magister
13. 1. 2014 11:19
Palec nahoru pro BMW
Auto pro radost z jízdy. Povedené, bude jistě kvalitní. Jen má trochu vyšší spotřebu, ale to bude tím, že je to šestiválec.... provedení M235