Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW 6 Gran Turismo odhalilo české ceny. Tenhle liftback začíná na 1,6 milionu Kč

David Bureš
Diskuze (25)
Nástupce modelu BMW 5 GT je aktuálně dostupný s dvěma zážehovými motory a jedním turbodieselem.

BMW zveřejnilo český konfigurátor k liftbacku 6 Gran Turismo, díky čemuž víme, kolik u nás bude tento nástupce 5 GT stát. České ceny začínají na částce 1.652.300 korun za benzinový čtyřválec o výkonu 190 kW, kombinovaný s osmistupňovým automatem. První kusy 6 GT se u zákazníků mají objevit v listopadu.

Výbava za uvedenou částku zahrnuje 18palcová kola z lehkých slitin, diodové mlhovky, automatické přepínání tlumených a dálkových světel, automatickou klimatizaci nebo parkovací senzory. V základu nechybí ani navigace Professional nebo třeba sada na opravu pneumatik.

Vedle základního zážehového čtyřválce jsou v nabídce ještě dva motory, oba šestiválce. Benzinový třílitr nabízí 250 kW a 450 N.m, zatímco ten naftový 195 kW a 620 N.m. Oba jsou standardně spárovány s osmistupňovým automatem, za příplatek je pak k dispozici pohon všech kol, a to za dodatečných 71.500 korun.

Příplatková výbava vychází z aktuální řady 5. Lze si tak dokoupit klíček s dotykovým displejem zobrazujícím různé informace o voze (+7.852,-), natáčecí zadní nápravu (+33.878,-), adaptivní tlumiče (+52.832,-) nebo hudební systém Bowers & Wilkins (+125.996 Kč). Dále je možné si připlatit za noční vidění (+54.184,-), ovládání gesty (+6.786,-) nebo head-up displej (+32.240,-). Vzhled pak mohou vylepšit neobvyklé keramické ovládací prvky za 14.898 Kč nebo palubní deska potažená černou umělou kůží (+19.240,-).

Video se připravuje ...

Nástupce BMW 5 GT nezměnil jen svůj název, ale také řešení zadních partií. Jestliže předchůdce používal dvojité víko ve stylu druhé generace Škody Superb, novinka má už jen výklopnou záď v jednom celku. Bezrámová okna ale zůstala zachována, stejně jako dlouhý rozvor. Ten činí 3.070 mm, což je o 95 mm více než u dnešní řady 5 sedan.

BMW 6 GT – technická data nabízených motorů
Model630i640i640i xDrive630d630d xDrive
Pohon4x24x24x44x24x4
Zdvihový objem [cm3]19982998299829932993
Válce/ventily4/46/46/46/46/4
Největší výkon [kW/min]190/5000-6500250/
5500-6500
250/5500-6500195/4000195/4000
Točivý moment [N.m/min]400/1550-4400450/
1380-5200
450/1380-5200620/2000-2500620/2000-2500
Převodovka8A8A8A8A8A
Max. rychlost [km/h]250250250250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]6,35,45,36,16,0
Komb. spotřeba [l/100 km]6,27,07,74,95,5
Základní cena [Kč]1.652.3001.803.1001.874.6001.775.8001.847.300

David Bureš
Diskuze (25)
Avatar - praděda7
25. 7. 2017 15:54
Re: České ceny
No vidíš, dnes si můžeš za 3/4 milionu Kč pořídit tak akorát dvanáctistovku Kaškaj... ;-\
25. 7. 2017 15:49
Re: České ceny
Pamatuju si tu dobu velmi dobře. Základní 911 tehdy stála 70 000 USD a i se všemi cly a daněmi to vycházelo neuvěřitelně lacino. Tehdy jsem byl hodně nalomenej:)
25. 7. 2017 15:47
Re: Interiéry posledních BMW
abych negeneralizoval, vezmu to z pohledu auto.cz: tady jsi ty všechny přesvědčoval s vehemencí postřelené bachyně a byl jsi v tom poměrně sám, zatímco všichni ostatní tvrdili, že nemají žádný problém...
Avatar - praděda7
25. 7. 2017 09:33
Re: Liftback
Tož, já su moc zvědavý na X2. Koncept kdysi v Paříži byl móc povedený. V sérii už nečekám takový "vodvaz".... ;-) Kdybych šel zpět do čtyřhrnku, tak X2 by byl jedním s nápadníků... ;-)
Avatar - speedfred
25. 7. 2017 08:58
Re: Liftback
tak aj X sú pekne (okrem 4,6) ale radšej by som to GT,priestorovo veľkorysé a technika +/- to isté. Neviem či minulé GT nemalo podvozok zo 7-er.