Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW i8 Roadster odhalil českou cenu. Za otevřené nebe nad hlavou nedáte málo

David Bureš David Bureš 2. 3. 2018
29
21
Zobrazit náhledy (29)
BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster BMW i8 Roadster
Součástí modernizace plug-in hybridního sporťáku BMW i8 je i příchod otevřené varianty. Prostřednictvím konfigurátoru odhalila svoji českou cenu.

BMW i8 si i sedm let od představení konceptu blízkého sériové verzi uchovává futuristický vzhled působící, jakoby auto přijelo ze vzdálené budoucnosti. A přesto letos prošlo modernizací, která vedle techniky lehce upravila jeho vzhled, především v interiéru. A hlavně znamená příchod otevřeného i8 Roadster, poprvé představeného pomocí konceptu i8 Spyder v roce 2012.

A právě BMW i8 Roadster nyní prostřednictvím konfigurátoru odhalilo svoji českou cenovku. Za otevřený plug-in hybrid zaplatíte 4.230.200 korun, což je opravdu hodně, a to i ve srovnání s výchozím modelem. Modernizované i8 kupé zatím svoji cenu neprozradilo, dosud ale bylo nabízeno za 3.686.800 korun.

360p720p

Výměnou za 4,23 milionu každopádně dostanete zajímavě vypadají automobil, který je poháněn kombinací 1,5litrového turbotříválce a elektromotoru se systémovým výkonem 275 kW, což je o devět kilowattů více než dosud. Nárůst je způsoben o devět kilowattů silnějším elektrickým motorem (celkem 105 kW), zážehový tříválec si uchoval 170 kW. Je však nově doplněn filtrem pevných částic.

Vysoké cenovce nicméně odpovídá bohatá výbava. Standardně dostanete 20palcová kola z lehkých slitin, klíček s displejem umožňující zobrazit informace o voze, komfortní přístup, přední a zadní parkovací senzory, vyhřívaná přední sedadla, navigaci nebo head-up displej.

Příplatků vzhledem k bohaté standardní výbavě moc není. Připlatit si každopádně můžete za laserové světlomety (+166.556 Kč), bezdrátové dobíjení telefonu (+2.652,-), hudební systém Harman Kardon (+23.790 Kč) či digitální příjem rádia (+12.168 Kč).

Barvu karoserii lze vybírat z pěti odstínů, zaujme třeba nově dodávaný bronzový lak za 21.138 Kč. Nabídka kol nabízí výběr z šesti různých designů, zatímco podobu interiéru je možné vybrat ze tří designových provedení.

BMW i8 Roadster se proti kupé neliší jen otevřenou karoserií, ale také výhradně dvoumístnou kabinou. Elektricky ovládací natahovací střecha je textilní, za záda posádky se ukryje za pouhých 15 sekund. Celý proces přitom může probíhat až do rychlosti 50 km/h. Natažení střechy pak vytvoří dodatečný prostor o objemu 100 litrů za sedadly, specialitou je i zadní okénko, které se po stažení střechy vytáhne asi o 30 mm, aby do kabiny tolik nefoukalo.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Třívalcovej supersport na galuzkách za dardu
ivo.š
| 2. 3. 2018
:-)
Avatar - "neregistrovaný"
Třívalcovej supersport na galuzkách za dardu
"neregistrovaný"
| 2. 3. 2018
;-)
Třívalcovej supersport na galuzkách za dardu
gil54
| 2. 3. 2018
Dodnes si pamatuji, jak mi spadla brada, když jsem na cesťácích v Brně někdy v r.1978 poprvé viděl na parkovišti před kontíkem dvě červené BMW M1. (Edit: jasně že E26, pro později narozené.)

Tam byl příslib.....a teď ? Z honby za jízdními výkony se stala honba za emisemi. Pak se musí rodit takovéhle a podobné "paskvily". ;-\
Avatar - fostek
Třívalcovej supersport na galuzkách za dardu
fostek
| 2. 3. 2018
JJ. Škoda. Atuo je krásný.
Přitom bávo mělo před ekon. krizí (2008-9) připravenej tvrdej supersport jako přímou konkurenci právě R8.
Ale položili to. Škoda přeškoda.
Kdyby mělo motor třeba v10 nějakou evoluci z M5 a design ve stylu i8, lidi by jim trhali ruce.
Ale oni radši varoběj miliardu SUV. A trhaj jim je taky. :-)
Takže máme smůlu.
[odkaz]
Avatar - fostek
Priplatek za radio :-)
fostek
| 2. 3. 2018
Vzhledem k tomu, že je to BMW...který na přelomu století vyrábelo všechny třílitrový X5 s bufíkem a dělalo, že tam není...a když jsi si připlatil ale pade, tak vodevřeli SW a dali ti ke klíčkům ovladač....je možný ledacos:)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku