BMW: Supersport M10 na obzoru?
Pravda je taková, že v dnešním světě si musíte zaregistrovat úplně všechno. Protože pak se objeví nějaký chytrák, udělá to za vás a vy pak musíte z nařízení soudu platit kujónovi za poškození jeho práv. Jedna z výhod je ovšem to, že se můžeme podívat do budoucnosti automobilových značek.
Zrovna nedávno si BMW dalo zaregistrovat označení 555, což je sice taková malá narážka na výsostné znaky starších závodních Subaru Impreza WRC, ale na druhé straně je to náznak, že se pod kapotou řady 5 objeví motor o objemu 5,5 l. Nebo dostane osmiválec, který pracuje v modelu 550i (objem 4,8 l, výkon 270 kW/367 k), doping v podobě přeplňování turbodmychadly, jak je tomu i v případě modelu 335i (objem 3,0 l).
Pak tady máme registraci na jméno M10. Milovníci značky BMW již dlouhá léta věří, že v Mnichově navážou na sportovní model M1 s motorem uprostřed, který se vyráběl v letech 1978 až 1981, a vzkřísí ho do podoby nového supersportu. Těžko říct, jestli má být M10 právě tím vozem, ale Gerhard Richter, viceprezident M GmbH, možnost ultimativního sportovního modelu vytrvale popírá . Příliš mu však nevěříme, vždyť v BMW musí vidět, že Audi nestíhá vyrábět R8.
Třetí registrace je akronym PAS – Progressive Activity Sedan. Je to čistá spekulace, ale pokud BMW X6 má přídomek Sports Activity Coupé, mohl by být tím tajemným automobilem sedan, který bude konkurovat Mercedesu třídy CLS.