Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Brabus 700 Biturbo: Racek s dvěma turbodmychadly

David Bureš David Bureš 7. 3. 2011 • 10:23
35
2
Zobrazit náhledy (35)
Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS Mercedes-Benz SLS
Dvorní ladič vozů Mercedes-Benz předvedl v Ženevě supersport SLS, doplněný o dvojici turbodmychadel.

Mezi letošní ženevské novinky společnosti Brabus se vedle upravené nové generace CLS zařadil i Brabus 700 Biturbo, jehož základem je Mercedes-Benz SLS AMG.

Jak název vozu napovídá, byl vpředu uložený vidlicový osmiválec doplněn dvojicí turbodmychadel, díky nimž výkon vzrostl ze 420 kW na 514 kW (700 koní) v 6600 min-1. Vrchol točivého momentu 850 Nm je k dispozici od 4300 min-1.

Brabus 700 Biturbo tak akceleruje z 0-100 km/h za 3,7 s, z 0-200 km/h za 10,2 s a jede až 340 km/h. Sedmistupňová dvouspojková převodovka AMG Speedshift DCT zůstala beze změn.

Přeplňované vidlicové motory mívají dvě pravotočivá dmychadla, Brabus ale použil systém s levotočivým dmychadlem na levé straně motoru. To umožňuje lepší proudění vzduchu přes turbínu a tím pádem také zlepšený průběh výkonu.

Dvojici turbodmychadel B63, kterou si Brabus vyvinul sám, doplňují větší mezichladiče,přeprogramovaná řídicí jednotka a upravené titanové výfukové potrubí, lehčí o 12 kg. Nové kované písty zmenšily kompresní poměr z 11,3 : 1 na 9,0 : 1.

Vzhled Brabusu 700 Biturbo upravil bodykit Widestar, vyvíjený v aerodynamickém tunelu. Ten se skládá z upraveného předního spoileru pro lepší přítlak na přední nápravě, upravených předních chladicích otvorů, zadních blatníků, širších o 20 mm, miniaturního zadního přítlačného spoileru azadního difusoru.

Automobil byl snížen o 30 mm, vylepšené zavěšení s hydraulickým zvedáním přední nápravy o 50 mm dodala firma Bilstein. Odpružení lze pomocí funkce Ride Control nastavit ve dvou módech, které jsou podle slov Brabusu sportovnější a komfortnější než u sériového SLS.

Kovaná kola Platinum Edition jsou vpředu 20palcová, vzadu 21palcová a můžou být nabarvena jakoukoliv barvou. Brabus tvrdí, že přestože jsou větší než ráfky na základním SLS, váží méně. Pneumatiky o rozměrech 275/30 a 295/25 dodá Yokohama, nebo Pirelli.

Interiér je možno individuálně upravit, vedle čalounění z kůže či alcantary nabízí Brabus i hliníkové a karbonové doplňky. Novinkou může být rovněž tachometr, cejchovaný do hodnoty 400 km/h.

Oficiální premiéru si sériové SLS odbylo v roce 2009 na IAA ve Frankfurtu. Letos se po hlasování odborné 38členné poroty a veřejnosti stalo českým Autem roku 2011.

Témata
7. 3. 2011 15:22
Re: Raději ne
souhlas... to auto je v základu diamant... tyhle vnější úpravy úpravy mu rozhodně nepomohly....
Avatar - CHerokee
7. 3. 2011 13:16
Raději ne
Racka jsem si prolezl i jsme se v něm svezl. Je to naprosto fantastické auto. Podle mě nelze vylepšit a Brabus dost narušil celkový záměr a design. :-O

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku