Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Brabus 850 Shooting Brake 6.0 Biturbo 4Matic: Nevíme, kolik jede, ale bude rychlý

Michal Fokt Michal Fokt 11. 9. 2013
28
6
Zobrazit náhledy (28)
Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus Brabus
Brabusu sice z tiskové zprávy vypadla jedna z nejzásadnějších informací, ale asi nebude problém uvěřit tomu, že je to opravdu nejrychlejší kombík s pohonem všech kol na planetě.

Každý, kdo hodně píše, ví, že se při této činnosti stávají všelijaké věci, takže se vlastně ani moc nedivím tomu, že když nám Brabus ve Frankfurtu odhalil model 850 Shooting Brake Biturbo 6.0 4Matic s tím, že je to nejrychlejší kombík světa s pohonem všech kol, v oficiální tiskové zprávě jsou místo kýženého údaje jen tři otazníky. Inu, stane se i v Bottropu... Buďte si ovšem jistí, že to první číslo bude trojka a až zjistíte ostatní parametry, nebude důvod o tvrzení německého tunera pochybovat.

Mercedes CLS 63 AMG Shooting Brake, sloužící jako základ této kreace, dostal totiž už poměrně známý "paket" BRABUS 850 6.0 Biturbo. Ten zahrnuje převrtání i zvýšení zdvihu 5,5litrového motoru na objem 5,9 l, větší turba, kované písty, ojnice, pevnější vačkové hřídele, nerezový sportovní výfuk a modifikaci elektroniky. Výsledkem je výkon 850 koní (625 kW) při pouhých 5400(!) otáčkách a točivý moment 1450 N.m, jenž neklesá v rozmezí 2500-4500/min. Ten je ovšem z důvodu ochrany pohonného systému elektronicky omezen na 1150 N.m. Aby motor původem od AMG skvěle shell, zajišťuje značka Motul.

S těmito parametry není divu, že osmiválec katapultuje stuttgartské kombi z klidu na 100 km/h za pouhé 3,1 s (v případě zadokolky 3,7 s) a už doufám chápete, že lze věřit tomu sebevědomému prohlášení o nejrychlejším kombíku s pohonem všech kol. To vše s plnou tříletou zárukou renomovaného úpravce.

Upravené CLS má aerodynamicky optimalizovanou a ve větrném tunelu zkoušenou příď s využitím know-how, získaného při stavbě rekordního Brabusu Rocket 800, karbonové výdechy v blatnících, nástavce prahů a zadní nárazník s difuzorem. Kované ráfky 9J x 20 obouvají vpředu pneumatiky 255/30 ZR 20 a vzadu jsou na discích 10,5J x 20 navlečeny gumy 295/25 ZR 20. Brabus je poměrně liberální a nabízí možnost obutí od značek Pirelli, Yokohama a Continental.

Pokud jde o interiér, tam se žádné meze materiálům a barevným kombinacím nekladou, vše je závislé pouze na hloubce vašeho konta.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Neskutečný hnus
Mig_35
| 12. 9. 2013
[odkaz]
nezlob se na mně, ale ten plast na blatníku vypadá jak z Lídlu v akci
Neskutečný hnus
Prometheus3000
| 11. 9. 2013
Srovnávat Brabus s tuzingem je opravdu trošku mimo mísu. Chápu že se nemusí líbit tyto auta všem, ale Brabus je co se týká Mercedesů prakticky referenční firma...

PS: Když se podívám na vítěze různých Tuning Cupů, tak je mi z toho zle. (vítěze, ne tu ostatní lůzu...)
Neskutečný hnus
cobra.s
| 11. 9. 2013
Tyjo zavist je hrozna vec vid?
Neskutečný hnus
chrudoš
| 11. 9. 2013
Zrovna dneska jsem zahlídl projíždět SL Brabus a je to neskutečná raketa teda, i když už to vypadalo takové moc cingrlátkové, křidélko sem, spojler tam, tak to bylo neskutečně arogantní dělo, ač jsem měl na přechodu zelenou, nešel jsem tam :-)
Neskutečný hnus
Mig_35
| 11. 9. 2013
Viděl jsem v Brně u Hoška éčko od Brabusu, no vesnický tuning hadra a tohle je na tom hodně podobně. Tak nevkusný exteriér, to je do nebes volající...