Bugatti řeší resty. Dokončuje výrobu Bolide i Mistralu a zlepšuje servisní síť
Továrna Bugatti se připravuje na zahájení výroby nového hypersportu Tourbillion, ale nejprve musí uvolnit výrobní linku od posledních modelů zakládajících na technice chironu.
Bugatti se s ukončením výroby hypersportu Chiron konečně trochu uvolnily ruce. Než se však začne věnovat produkci nového nástupce naplno, musí ještě vyřešit pár restů. Francouzská továrna na sny jen krátce po slavnostním debutu nového modelu Tourbillon oznamuje, že teď se bude věnovat hlavně dokončení všech kousků vozů Bolide a W16 Mistral. Ty jsou posledními exkluzivitami zakládajícími na technice již ukončeného chironu.
Bugatti Bolide poprvé debutovalo už v roce 2020, ale do výrobního procesu továrny v Molsheimu se pořádně dostává až teď. Automobilka jej vyrobí ve čtyřiceti exemplářích, z nichž každý má čtyřmi turbodmychadly přeplňovaný motor W16 o 1177 kW (1600 koních). Technici z Bugatti jej vyvinuli jako vysoce exkluzivní okruhovou hračku pro svou nejlepší klientelu.
Bugatti W16 Mistral, představené v roce 2022, je naopak jedním z mála novodobých roadsterů značky. Duchovně navazuje na Bugatti Veyron Grand Sport, je jediným derivátem chironu s otevřeným nebem nad hlavou a bude se vyrábět v počtu pouhých 99 kusů. Srdcem tohoto modelu je stejný šestnáctiválec, jaký najdeme i v okruhovém modelu Bolide.

Spolu s oznámením o dokončování výroby všech modelů s odcházejícím legendárním motorem W16 automobilka odhaluje, že usilovně pracuje také na rozšíření své servisní sítě. Francouzský výrobce exkluzivních hypersportů zlepšuje své služby, aby zajistil, že si majitelé budou moci užívat své veyrony, chirony i vzácnější modely i v následujících desetiletích.
Inženýři z Molsheimu právě zaškolují patnáct nových mezinárodních servisních partnerů, kteří se připojují ke stávajícím šesti partnerům ze servisní sítě Bugatti Service Partners of Excellence. Bugatti je připravuje na to, aby byli schopni poskytovat stoprocentní servis náročným zákazníkům bez ohledu na lokalitu nebo konkrétní model. Hlavní servisní středisko značky pak i nadále zůstává v Molsheimu ve Francii.