Buick Regal: přejmenovaný Opel Insignia pro Čínu
Nový Buick Regal se příliš nesnaží zakrýt svou příbuznost s novinkou automobilky Opel, která je v současnosti nejdůležitějším vozem této německé značky a své zraky k ní s očekáváním upírají všechny kalkulačky vedení společnosti.
Buick Regal dostal oproti Opelu Insignia pouze přepracovanou masku chladiče, jinou mřížku v nárazníku pod registrační značkou, kruhové mlhové světlomety, pro Buick typickou mřížku na předním nárazníku a ve vnějších zpětných zrcátkách jsou umístěny ukazatele směru. V interiéru se až na znak na volantu a přechod od červeného k modrému podsvícení přístrojů nic nezměnilo.
Na čínském trhu bude nový čtyřdveřový sedan k dispozici s jedním ze dvou nabízených zážehových agregátů, což je oproti evropskému provedení se sedmi motory velmi skromná nabídka. Základ bude tvořit atmosférický čtyřválec o objemu 2,4 litru s výkonem 121 kW (165 k) a vrcholnou motorizaci představuje přeplňovaný čtyřválec o objemu 2,0 litru s výkonem 160 kW (217 k). Oba motory budou standardně spolupracovat s manuální šestistupňovou převodovkou, s níž dosáhnou zrychlení z 0 na 100 km/h za 9,8 s, resp. za 7,8 s v případě přeplňovaného agregátu.
Doporučujeme |
Opel Insignia: První jízdní dojmy |
Opel Insignia – Nástupce Vectry i Omegy |