Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cadillac CTS 2014 v celé své kráse na oficiálních snímcích

Michal Fokt Michal Fokt 26. 3. 2013
20
77
Zobrazit náhledy (20)
Cadillac CTS Cadillac CTS Cadillac CTS Cadillac CTS Cadillac CTS Cadillac CTS Cadillac CTS Cadillac CTS Cadillac CTS Cadillac CTS Cadillac CTS Cadillac CTS Cadillac CTS Cadillac CTS Cadillac CTS
Cadillac sice svůj nový model ještě oficiálně nepředstavil, už jsou ale k dispozici oficiální fotografie. Prémiový midsize sedan se opravdu vydařil.

Cadillac nás už několik dní "oťukával" snímky detailů nového sedanu CTS s tím, že premiéra proběhne 28. března na autosalonu v New Yorku. Úplně do konce se oficiální fotky celého auta udržet nepodařilo, únik dva dny před premiérou ale asi žádné problémy nezpůsobí.

Potěšující je, že zatímco dosavadní modely už působily i s kdysi revolučním designérským stylem Art & Science poněkud vyčpěle, nový CTS dokázal pro poslední léta charakteristickému stylu, vyznávajícího ostré hrany a linie, dát nový náboj. Výrazně členitější příď s nově pojatými světlomety a výraznější maskou chladiče a nárazníky působí noblesně a současně dynamicky, zatímco profil sedanu v sobě má něco z noblesy britských aristokratických značek.

Vzhled je fajn, na evropskou a japonskou prémii ale Amerika ztrácela zejména interiérem. Soudě zatím podle fotek ovšem Cadillac CTS 2014 tento handicap rázně vymazal. Kabina je přímo přecpaná měkčenými plasty a kůží středový panel působí takřka hypermoderně, s dobou jde i přístrojový štít a americky velkorysému chromování zdatně sekunduje dřevěné obložení s viditelnou texturou materiálu.

Dostupné informace hovoří o nabídce tří motorů. Dvoulitrový, turbem přeplňovaný čtyřválec s 203 kW bude základem, pilíř nabídky bude tvořit motor V6 3.6 s 240 kW a velkou mezeru mezi běžnými verzemi a supersportovní CTS-V zmenší jeho dvěma turby přeplňovaná varianta se 313 kW.

Cadillac jde s dobou a tak budou všechny motory k dispozici s osmistupňovým automatem, jenž pošle sílu motoru na zadní kola, alternativně u dvou slabších motorů na všechna čtyři kola. Karoserie a s ní i rozchod a rozvor kol se zvětší a z CTS se tak stane plnohodnotný midsize sedan na úrovni evropsko-japonské konkurence.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Lonestarstate
inspirováno Batmobilem
| 28. 3. 2013
To neřeš, to píšou lidi, co v tom autě nikdy ani neseděli. Všechny ty plasty s tím károvaným rýhováním byly jsou v CTS I samozřejmě měkčené. Problémem je spíš technicistní nezvyklý dekor a ty masivní kolíky od zamykání dveří.

CTS I celkově vypadá spíš jako stealth stíhačka než jako luxusní limuzína, ale nemůžu si pomoct...mně se dodnes CTS 2003 líbí, na ulici se za ním vždy otočím a stále se neokoukalo. :yes:
Avatar - twistedTSD
Pro oko Evropana nic moc
| 27. 3. 2013
Což o to, já hrany rád, ale ta záď mi připadá taková nezáživná.
Avatar - Barrichello
Master and Commander III.
| 27. 3. 2013
souhlas, interiér u druhé generace je naprosto v pohodě.
Avatar - Barrichello
Absolutní nádhera a dokonalost
| 27. 3. 2013
Aurora byla se své době takové UFO, někoho zaujala, pro jiný to byl hnus. Jedno je ale jisté - s japoncem si jí nikdo nespletl....
Avatar - Barrichello
Absolutní nádhera a dokonalost
| 27. 3. 2013
byl, první generace....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku