Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cadillac nabízí zákazníkům satelitní TV přijímače

Ondřej Láník
Diskuze (19)
Prestižní značka koncernu General Motors nabízí jako první zákazníkům v USA ve své dealerské síti satelitní přijímače televizního signálu.

Palubní zábavní systémy patří k nejoblíbenějším příplatkovým položkám amerických zákazníků, kupujících MPV nebo SUV. Cadillac zareagoval na vývoj v zábavní elektronice nejrychleji a má opět další primát v oblasti komfortu, který má panovat na palubě vozů této značky. Jako první totiž tato odnož GM zařadila do nabídky mobilní satelitní TV přijímač. Konkrétně jde o výrobek firmy KVH Industries, Inc., která vyvinula mobilní satelitní přijímače mj. pro lodě, tahače nebo autobusy.

Pro Cadillac Escalade jsou v nabídce přijímače TracVision A5, které mají být v USA schopny přijímat až 135 televizních kanálů. Anténa byla sice výrobcem náležitě upravena, tak aby nebránila běžné jízdě, ale i přesto jde stále o rozměrný díl, který své místo najde nejsnáze na střešním nosiči vozu.

Tracvision A5 byl na trh uveden v roce 2003 a nyní jej dealeři Cadillaku nabízejí za 2695 dolarů. Přístroj je možno zakoupit také samostatně pro jiná vozidla (viz fotogalerie) u prodejců příslušenství.

Podle předpovědi analytické firmy Frost & Sullivan bude v USA v roce 2011 v provozu více než 36 miliónů automobilů s videosystémy na palubě, z čehož 3 miliony vozů budou vybaveny satelitním TV přijímačem.

Ondřej Láník
Diskuze (19)