Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Captiva po faceliftu: První fotografie

Ondřej Láník
Diskuze (9)
Čtvrtou velkou premiérou Chevroletu se v Paříži stane důkladně modernizovaná Captiva. Stylistické retuše provázejí celkem zásadní technické změny.

Captiva se v Koreji vyrábí od roku 2006 bez výraznějších změn, a tak je nejvyšší čas aktualizovat nabídku Chevroletu ve stále velmi žádané kategorii dostupných SUV. Modernizované provedení se představí na přelomu září a října na autosalonu v Paříži. Captiva bude jednou ze čtyř světových premiér značky Chevrolet, vedle Avea, pětidveřového Cruze a Orlanda.

Chevrolet vzal modernizaci z gruntu. Výraznou proměnou tak prošel design přídě, nová je ale i paleta nabízených motorizací.

Design se přibližuje aktuálnímu stylu značky, který známe z Cruze nebo nového Avea, ale není ani zdaleka tak agresivní. Vše se točí kolem nové dominantní masky horizontálně rozdělené lištou s firemním logem. Na horní část masky navazují nové světlomety. Směrovky se nastěhovaly do vnějších zpětných zrcátek a jsou nyní tvořeny světelnými diodami. Kolem lemů blatníků jsou širší pásy ochranných plastů, design dotvářejí nové odstíny barev karoserie a továrnou dodávaná kola s průměrem 17 až 19 palců.

Pod novou kapotou Captivy nastalo také mnoho změn, v podobě hned čtyř nových motorů, které budou standardně kombinovány s novými manuálními, nebo automatickými 6stupňovými převodovkami.

Nová nabídka motorů zahrnuje benzinové motory 2,4 l (125 kW) a 3,0 l (190 kW) a dvě varianty turbodieselu 2,2 l (120 kW a 135 kW).

Uvedením nového šestiválce 3,0 l (190 kW) s přímým vstřikováním paliva a variabilním časováním ventilů se Captiva stane jedním z nejvýkonnějších kompaktních SUV na trhu. Oba turbodieselové motory 2,2 l, stejně jako benzinový 2,4 l, je možné objednat buď s pohonem předních, nebo všech čtyř kol.

Ke standardu Captivy má patřit stabilizační systém, brzdový asistent a šestice airbagů. Objednávat bude možno pětimístnou i sedmimístnou verzi. V Captivě najdeme také asistent rozjezdu do kopce (Hill Start Assist) a elektrickou ruční brzdu, která uvolnila další odkládací prostor ve středové konzole pro dva držáky až litrových lahví.

Vylepšený interiér Captivy dostal nové povrchy hlavních plastových dílů, nové potahy sedadel a dekorativních prvků. Designéři využili některé z prvků použitých i v jiných modelech, jako je modré podsvícení nebo modernizovaný design přístrojové desky, přecházející plynule od dveří řidiče až ke dveřím spolujezdce.

Audiosystém obsahuje zdířku Aux-in, USB-port a připojení Bluetooth. Zlepšena byla akustika interiéru a snížen aerodynamický hluk i hluk přenášený od kol a motoru. Captiva může být na přání vybavena vestavěným navigačním systémem s dotykovým displejem a zadní couvací kamerou.

Na evropské trhy přijde model na jaře 2011.

Ondřej Láník
Diskuze (9)
Avatar - Glaukos
14. 9. 2010 10:09
fotky
Na oficiálních fotkách vypadá dost dobře (původní provedení mě nezaujalo), ale má strach, že ve skutečnosti to bude mnohem horší
Avatar - kolmar
13. 9. 2010 18:58
Re: dobrý
Tak tak zmenu to uz potrebovalo, zufalo! a to najme motory a interier (ktory bohuzial nevidime!). No inac aj mne napadol outlander...cim to asi bude? ale suhlasim s panom hore, tie svetla su mi povedome z sportovejsej verzii starej captivy, ako to bude na novom si racej pockajme!
13. 9. 2010 18:00
Re: Obluda
No tenhle design mel Chevrolet driv nez mitsu, ale je to stejny. Ty zadni svetla byly az doposudjen ve verzi sport. Myslim ze to tak bude i nadale. Popravde z fotek nic moc ale v realu ty svetla nevypadaj nejhur a myslim ze i tohle bude v realu vypadat lip.
13. 9. 2010 17:53
Re: dobrý
suhlas, ale ta tlama mi az tak nevadi, skoda ze sa az priliz podoba na outlander, autu to ale dodalo mohutnost a dospelejsi vzhlad ;-)
13. 9. 2010 17:05
Re: Obluda
Přímo zrůda. Tohle se může designove rovnat leda s čínskou produkcí...