Citroën C4 levnější: Nižší střední na českém trhu od 253.900,- Kč
Základem u pětidveřového Citroënu C4 je relativně bohatě vybavené provedení X nabízené výhradně s motorem 1,4 16V. Za cenu 253.900,- Kč zákazníci získají standard v podobě jen dvojice airbagů, avšak dále nechybí elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, výškově a podélně nastavitelný volant, dělená zadní sedadla, palubní počítač a ani tempomat. Klimatizaci je možné získat v paketu Plus společně s rádiem za 42 tisíc Kč.
Výbava SX od Nového roku zlevnila o 6 tisíc Kč. K provedení X přidává boční a okenní airbagy, ESP, vyhřívání zpětných zrcátek, klimatizaci včetně klimatizované schránky a rádio. Vzhled i funkci vylepšují přední mlhovky, 16palcová kola místo 15palcových (s ocelovými ráfky) a kryty zpětných zrcátek, kliky dveří a rohové lišty v barvě karoserie.
Vrcholem pro pětidveřovou C4 je provedení SX Pack, po zvýšení DPH na 20 % o 5 tisíc Kč levnější. Standardně má volant potažený kůží, automatickou klimatizaci, dešťový a světelný senzor, elektrochromatické vnitřní zrcátko a litá kola. Cenový rozdíl proti výbavě SX je 21 tisíc Kč, za dalších 12 tisíc Kč je možné získat zadní parkovací senzory.
Citroën C4 - ceny na českém trhu (leden 2010) | ||||
Motor | 1,4 16V | 1,6 VTi | 1,6 HDi | 1,6 HDi |
Převodovka | 5M | 5M | 5M | 5M |
Zdvihový objem [cm3] | 1360 | 1598 | 1560 | 1560 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 65/5250 | 88/6000 | 66/4000 | 80/4000 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 133/3250 | 160/4250 | 215/1750 | 240/1750 |
Max. rychlost [km/h] | 182 | 195 | 180 | 192 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 12,8 | 10,0 | 12,5 | 11,2 |
Komb. spotř. [l/100 km] | 6,4 | 6,7 | 4,4 | 4,8 |
Cena X [Kč] | 253.900,- | - | - | - |
Cena X Plus [Kč] | 295.900,- | - | - | - |
Cena SX [Kč] | 308.900,- | 358.900,- | 368.900,- | 403.900,- |
Cena SX Pack [Kč] | 329.900,- | 379.900,- | 389.900,- | 424.900,- |
Struktura ceníku třídveřového C4 Coupé je odlišná – zná verze VTR, VTS a limitovanou edici By Loeb. Základní VTR je o 11 tisíc Kč levnější, obsahuje mimo jiné šest airbagů, ESP, palubní počítač, tempomat, klimatizaci, rádio a přední mlhovky.
Limitovaná edice By Loeb zlevnila o 16 tisíc Kč a poněkud překvapivě je nejlevnější cestou k přeplňovanému motoru 1,6 THP. Proti VTR přidává automatickou klimatizaci, světelný a dešťový senzor, vyhřívaná zpětná zrcátka, 17palcová litá kola, ale především designový paket exteriéru a interiéru By LOEB. Každý vůz nese na středové konzole tabulku s vyznačeným pořadím v sérii.
Vrcholné provedení VTS má lednovou cenu nižší o 10 tisíc Kč. Proti By Loeb má navíc přední a zadní parkovací senzory, detektor tlaku vzduchu v pneumatikách, elektricky sklopná zpětná zrcátka a adaptivní bi-xenonové světlomety. Chybí pochopitelně vizuální úpravy, z paketu By Loeb si ale VTS ponechává sportovní kožený volant a naopak přidává čalounění v kombinaci látka-Alcantara.
Citroën C4 Coupé - ceny na českém trhu (leden 2010) | ||||||
Motor | 1,4 16V | 1,6 VTi | 1,6 THP | 1,6 HDi | 1,6 HDi | 2,0 HDi |
Převodovka | 5M | 5M | 6M | 5M | 5M | 6M |
Zdvihový objem [cm3] | 1360 | 1598 | 1598 | 1560 | 1560 | 1997 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 65/5250 | 88/6000 | 110/5800 | 66/4000 | 80/4000 | 103/4000 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 133/3250 | 160/4250 | 240/1400 | 215/1750 | 240/1750 | 320/2000 |
Max. rychlost [km/h] | 182 | 195 | 211 | 180 | 192 | 207 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 12,8 | 10,0 | 8,4 | 12,5 | 11,2 | 11,2 |
Komb. spotř. [l/100 km] | 6,4 | 6,7 | 6,9 | 4,4 | 4,8 | 4,4 |
Cena VTR [Kč] | 303.900,- | 353.900,- | - | 363.900,- | 398.900,- | - |
Cena By LOEB [Kč] | - | 403.900,- | 463.900,- | - | - | - |
Cena VTS [Kč] | - | - | 504.900,- | - | - | 568.900,- |