Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën nechystá jen SUV, ale i další karosářské verze. Extravagance jim však zůstane

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 24. 6. 2019
48
12
Zobrazit náhledy (48)
Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën Citroën

Francouzská automobilka se rozhovořila o plánech pro příští roky. Byť se v posledních letech věnovala hlavně SUV, v budoucnu neopomene ani jiné karosářské verze.

Značka Citroën se v posledních letech hodně věnovala obměně své modelové palety. Došlo hlavně na sportovně-užitkové vozy, které se stále prodávají jako teplé housky a Francouzi si chtěli také ukousnout svůj kus koláče. V některých případech to dokonce bylo na úkor léta zajetých tradičních aut, ale jak nás automobilka nyní informuje, na ostatní karosářské verze nezapomněla.

Podle Xaviera Peugeota má značka klíčové modely jako C3 Aircross a C5 Aircross a nyní se může soustředit na další produkty. „Na světě nejsou jenom SUV. Jsou tu hatchbacky, sedany a kombíky. A existuje spousta trhů, na kterých hrají tyto automobily klíčovou roli,“ uvedl Peugeot v rozhovoru pro britský Autocar. „Na tuto poptávku musíme odpovědět, což také uděláme.“

Čemu však Citroën zůstane věrný i v případě dalších karosářských verzí, to jsou netradiční a odvážné styly a křivky. „S naší DNA je spojena jedna věc: auta netvarujeme klasickým způsobem. Máme v sobě zakořeněnou odvahu měnit pravidla a posouvat standardy.“

Velké sedany jsou i nadále populární na čínském trhu, takže francouzská automobilka pilně pracuje na nástupci C5 a C6, jenž bude vycházet z konceptu Cxperience. Ten není úplně nejmladší, vždyť poprvé se ukázal na pařížském autosalonu v roce 2016. Peugeot také prozradil, že každé takové auto bude posazeno na platformě LMP2 skupiny PSA, která tvoří základy například nového Peugeotu 508.

Peugeot si je vědom toho, že extravagantní design může společnost rozdělit, ale nebojí se toho. Něco podobného už společnost zažila se svými ochrannými airbumpy. „Citroën musí být snadno identifikovatelný. Potřebujeme vozy, na které lidé reagují, které nejsou považovány za klasiku. Když to neuděláme, zradíme hodnoty značky,“ dodává k připravovaným projektům.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: Re: Citroen
| 20. 7. 2019
koncept c5aircross bol fajn, ale to co islo do vyroby bolo uz utlmene.
zialbohu vzdy to tak dopadne, asi maju strach ist naplno.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Citroen
| 26. 6. 2019
pokud myslíš že překapotovaný peugeot na Citroena je ta správná cesta tak na co čekat na Citroen , když můžeš koupit Peugeota hned ? :*) :D
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Citroen
| 25. 6. 2019
Tak to som nevedel, že mysleli to dobre, len sa zle rozhodli :-) Ja už im veľmi neverím, mal som C5, teraz mam C4 Picasso, ktoré ma celkom pozitívne prekvapuje, ale už sme o ďalšom Citroene v rodine neuvažovali. Možno žene sa bude páčiť nejaký nový :-)
Re: Re: Re: Re: Citroen
| 25. 6. 2019
"different is everything"

http://www.citroenet.org.uk/…d/abandoned.html

neúspěšní nebyli kvůli své filozofii, ale kvůli špatným rozhodnutím managementu.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Citroen
| 25. 6. 2019
Len akú filozofiu mali, nebola veľmi úspešná a zomrela myslím v 1937. Svet už je ďalej. Potom mali inú filozofiu, tá im tiež umrela a sú pod psa. Zatiaľ to vyzerá dobre, ale ide ďalšia kríza.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku