Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Continental Conti Hybrid: Vnitrostátní pohyb

AutoProfi
Diskuze (0)
Německý výrobce vyvinul pro náročnou regionální přepravu zboží odolné pneumatiky s mimořádným kilometrovým proběhem.

Nákladní automobily používané ve vnitrostátní přepravě musí být mimořádně odolné. Časté brzdění a zrychlování, manévrování v úzkých prostorech a různé typy nákladu na komunikacích s proměnlivým povrchem kladou vysoké nároky na všechny součásti vozidla. Pneumatiky zde hrají velkou roli, protože zajišťují přímý kontakt mezi automobilem a vozovkou. Pro tento typ přepravy zboží přináší Continental pneumatiky Conti Hybrid v široké škále rozměrů a třech řadách podle pozice na vozidle.

Pláště nové řady po celou dobu životnosti výborně zvládají kontakt s mokrou vozovkou a neustále se vyznačují vynikajícími brzdnými vlastnostmi. Odolná kostra, větší vrstva běhounu, čtyřvrstvé trojúhelníkové ocelové nárazníky a zejména ocelová patní výztuha zajišťují spolehlivost a dlouhou životnost. Samozřejmost je zvýšení nosnosti pro vozidla Euro VI.

Díky integrovanému indikátoru VAI se dá špatná geometrie vozidla lehce rozpoznat z dezénu pneumatiky. Pneumatiky z nové řady Conti Hybrid určené na řízenou nápravu nesou označení M+S, obutí na hnanou nápravu dostalo kromě M+S také označeny alpským symbolem (piktogram sněhové vločky v horách = 3PMSF).

U pneumatik Conti Hybrid patřící do třetí generace obutí došlo i ke zlepšení protektorovatelnosti. Dlouhodobá hospodárnost založená na konceptu Contilifecycle je dále podpořena zavedením indikátorů prořezávání na všech třech pneumatikách.

Pro pláště Conti Hybrid HS3 určené pro řízené nápravy byl vyvinut nový dezén s technologií Plus Volume Pattern, který nabízí o sedmnáct procent delší životnost. Optimalizované rozmístění materiálu v rámci dezénu navíc umožnilo snížení valivého odporu.

Conti Hybrid HD3 pro hnané nápravy nabízejí v porovnání se svým předchůdcem prodloužení životnosti o pětinu. Toto vylepšení je způsobeno zejména novou konstrukcí bloků, která zahrnuje integrované lamely v 3D geometrii. Tyto lamely, které zabírají téměř dvě třetiny celkové hloubky dezénu, poskytují větší stabilitu bloků a výrazně tak omezují opotřebení. Na dezén i bočnice byly využity pryžové směsi s novým složením.

Pryžové směsi použité v případě Conti Hybrid HT3 byly speciálně vyvinuty pro návěsové pneumatiky. Nabízejí další snížení valivého odporu ve srovnání s prověřeným předchůdcem. Nově vyvinutá běhounová směs zvyšuje také životnost pneumatik o osm procent. Zvyšuje přilnavost pneumatiky, která tak díky svému chování za mokra získala EU štítek s hodnotou B. Řada Conti Hybrid HT3 mají velmi příznivou hodnotou B i v další kategorii spotřeby paliva.

AutoProfi
Diskuze (0)