Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

deBolex Energica Eva dokazuje, že i elektrická motorka může mít styl

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 20. 3. 2019
33
Zobrazit náhledy (33)
deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva deBolex Energica Eva
Energica Eva je své sériové podobě silničním motocyklem s vizáží moderního streetfighteru, ale u deBolex Engineering Co. se tento model dočkal proměny v nádherný čistě okruhový stroj.

Italská společnost Energica Motor Company S.p.A. má v současnosti ve své nabídce elektrické motocykly Ego, Eva a Eva EsseEsse9. Modely Ego a Eva představují lehce futuristicky střižený supersport a streetfighet, zatímco Eva EsseEsse9 především díky kruhovému světlometu a provedení sedla připomíná motocyklovou klasiku.

Všechny tři modely jsou ovšem naprosto moderními elektrickými motocykly. Specialisté z malé britské společnosti deBolex Engineering Co., kteří mají na svém kontě řadu staveb na základech klasických i moderních motorek se ovšem rozhodli, že posunou zpět v čase model Eva a to za pomoci zásadní proměny jeho vzhledu.

Výsledkem je motocykl, který na první pohled působí dojmem, že představuje jeden z řady silničních závodních speciálů z osmdesátých nebo možná i sedmdesátých let dvacátého století. Tento dojem vyvolává samozřejmě kapotáž se svými hladkými liniemi, na níž svým provedením navazuje atrapa palivové nádrže i koncovka se sedlem.

Základem nádherného motocyklu je ovšem i nadále trubkový rám sériového modelu Eva a pohon zajišťuje elektromotor o nejvyšším výkonu 107 kW (145 k) a točivém momentu 200 N.m, jemuž potřebnou energii poskytují baterie s maximální kapacitou 13,4 kWh.

Energica Eva ve své sériové podobě může dosahovat nejvyšší rychlosti kolem 200 km/h a jezdec může volit z jízdních režimů pojmenovaných Urban, Eco, Rain a Sport. Dojezd na jedno nabití se pohybuje okolo 200 km a dobití baterií na plnou kapacitu zabere 3,5 hodiny, resp. s rychlonabiječkou kolem 30 minut.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku