Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Mansory F8XX Spider
Mansory F8XX Spider
Mansory F8XX Spider
Mansory F8XX Spider
10 Fotogalerie

Do tohoto Ferrari od Mansory se asi vylila barva pro vymalování dětského pokoje

Lukáš Volšický

Tuneři z Mansory si posvítili na další Ferrari a udělali jej „lepším“. Tohle se opravdu někomu líbí?

Německá tuningová značka Mansory je už tradičně spojena s exkluzivní kontroverzí. V posledních letech odhaluje opravdu odvážné kreace zakládající na nejnovějších supersportovních a luxusních vozech a právě teď nám znovu připomíná, že ani za velké peníze si vkus prostě nekoupíte. Oficiálně odhaluje novou tuningovou úpravu pro Ferrari F8 Spider a zkouší, jak moc může experimentovat s bizarnostmi.

Novinka navazuje na loňskou úpravu s oficiálním pojmenováním Mansory F8XX Tempesta Turchese a vypadá ještě odvážněji. V Mansory se rozhodli znovu vsadit na výraznou tyrkysovou barvu v kombinaci s černými protilehlými rohy karoserie – v kontrastním tmavém odstínu je levý přední a pravý zadní roh v minulosti docela elegantního osmiválcového Ferrari. V exteriéru to doplňuje bodykit z lisovaného karbonu i nová kola s rozměrem 21“ vpředu a 22“ vzadu.

Vedle loňského tuningu má nová evoluce i decentní vylepšení – designéři Mansory vyvinuli nové boční prahy i přepracovali zadní difuzor, který nově zaujme dvěma malými winglety. Novinkou jsou i čtyři koncovky výfuku a další drobnosti.

Video placeholder
Novitec Ferrari F8 Tributo • Zdroj: Novitec

Ještě šílenější interiér, který vypadá, jako by se do něj vylila plechovka s barvou určená k vymalování dětského pokoje. V luxusním interiéru je nově tyrkysové skoro vše a jedinými odlišnými doplňky jsou italská trikolóra na palubní desce, rámečky tlačítek voliče převodovky v italských národních barvách a červené startovací tlačítko spolu s voličem jízdních režimů Manettino. Opravdu všímaví pozorovatelé si pak všimnou i žlutého otáčkoměru. Zbytek prvků pokrývá karbon nebo černá barva.

Mansory novou úpravu představuje i z toho důvodů, že dokončilo své vylepšování tohoto 3,9litrového vidlicového osmiválce se dvěma turbodmychadly. Nově vyvine až 868 koní a 960 newtonmetrů. V tovární specifikaci měl „pouhých“ 720 koní a 770 newtonmetrů.