Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

V Mansory si myslí, že zkrášlili další Ferrari. Tohle 296 GTB je pro lidi bez vkusu

Lukáš Volšický
Diskuze (1)

Kontroverzní úpravce Mansory představuje novou úpravu Tempesta pro šestiválcové Ferrari 296 GTB. S extrémním karbonovým bodykitem a vyšším výkonem chce zaujmout milionáře, co už opravdu neví co s penězi.

Vkus si za peníze nekoupíš. Už dlouhá léta nám to nepřehlédnutelně ukazuje kontroverzní německý tuner supersportovních a luxusních aut Mansory i s celou svou klientelou. Ano, skutečně jsou milionáři, co nadšeně zaplatí spoustu peněz za až bizarně vypadající tuningová vylepšení automobilových uměleckých děl, jako jsou třeba moderní Ferrari. A teď tuner představuje další kreaci, která je maranellskou noční můrou.

V Mansory totiž zjistili, že aktuální šestiválcové Ferrari 296 GTB s promyšlenou aerodynamikou má málo karbonu, křídel a celkově moc nevypadá jako batmobil. Byla to hlavní motivace k vývoji nové úpravy „Tempesta“, inspirované okruhovým Ferrari FXX K, s novými výraznými exteriérovými doplňky z lisovaného karbonu s dekorativní červenou linkou. Malá křidélka nad zadními světly pak zdobí tradiční italská trikolóra.

Nový je i přední splitter, zpětná zrcátka, dramatičtější nástavce prahů, rámečky nasávacích otvorů za kabinou a obrovský zadní difuzor. Svérázný tuner k agresivnějšímu karbonovému bodykitu přidal i nová větší kovaná kola s pneumatikami o rozměrech 225/30 R21 vpředu a 335/25 R22 vzadu. Už tradičně úpravce zamaskoval ikonické emblémy Ferrari se vzpínajícím se plnokrevníkem.

Video se připravuje ...

V Mansory si připravili i designová vylepšení pro luxusní interiér Ferrari, který u prezentované specifikace kontrastuje s tmavým exteriérem. Sportovní kabina je doslova utopená ve žluté kůži s červeným prošíváním a dalšími doplňky. I tady si všimněte absence legendárního znaku na volantu, nahrazeného laciněji vypadajícím logem Mansory.

Plug-in hybridní supersport Ferrari 296 GTB je továrně vybaven přeplňovaným třílitrovým vidlicovým šestiválcem o 610 kW (830 koních) a 740 Nm. V Mansory vyvinuli nový výfukový systém i software pro řízení motoru a Tempesta nově má 649 kW (870 koní) a 750 Nm. Díky tomu zrychluje z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy a jezdí maximální rychlostí 330 km/h.

A kolik nová úprava Mansory Tempesta pro šestiválcové Ferrari 296 GTB stojí? Německý úpravce zveřejňuje cenu pouze pro potenciální klientelu, která svým nákupem zase jednou ukáže světu, že za peníze si vkus prostě nekoupíš.

Lukáš Volšický
Diskuze (1)

Doporučujeme

21. 9. 2023 09:14
Nech jsi zdát
Za mě další povedený kousek od Mansory ♥️💪🥳