Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ducati Scrambler 1100 chce v přepracované podobě nabídnout ještě více stylu

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 29. 1. 2020 • 16:45
35
Zobrazit náhledy (35)
Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100 Ducati Scrambler 1100

Ducati představuje největšího zástupce rodiny modelů, které spojuje jméno Scrambler, v modernizované podobě. Změny vzhledu jsou poměrně decentní a v případě techniky zásadní pro blízkou budoucnost.

Ducati uvedla svou úspěšnou modelovou řadu Scrambler na podzim roku 2014 jako osmistovku, kterou postupně nabídla v pestré paletě verzí, zasahujících do nejrůznějších stylů od scrambleru, přes flat track a café racer až po enduro. Následně uvedla čtyřstovku Scrambler Sixty2. Podzim roku 2017 přinesl premiéru trojice nových členů rodiny v podobě modelů Scrambler 1100, Scrambler 1100 Special a Scrambler 1100 Sport.

Pro rok 2020 se jedenáctistovka dočkala modernizace, jejímž výsledkem jsou změny v designu i technice a zúžení nabídky na dvojici modelů Scrambler 1100 PRO a Scrambler 1100 Sport PRO.

Základem modernizovaných jedenáctistovek zůstává tradiční trubkový rám, který nese vzduchem chlazený dvouválec do L o objemu 1079 kubických centimetrů s desmodromickým ventilovým rozvodem a elektronickým vstřikováním paliva.

Motor i nadále disponuje výkonem 63 kW (86 k) při 7500 otáčkách za minutu a točivým momentem 88 N.m při 4750 otáčkách za minutu. Může se tedy zdát, že v jeho případě se žádné změny neodehrály, ale ve skutečnosti zde došlo k přepracování, jehož cílem bylo zachovat původní charakteristiku při splnění emisní normy Euro 5. Ta vstoupila v platnost 1. ledna 2020 pro všechny nově uváděné modely a od roku 2021 ji pak musí plnit všechny vyráběné motocykly.

video

Samozřejmostí spolu s tradičním vzduchem chlazeným motorem zůstává i šestistupňová převodovka a výbava asistenčními systémy, zahrnující Cornering ABS, kontrolu trakce stavitelnou ve čtyřech stupních a trojici jízdních režimů – Active, Journey a City.

Zúžení nabídky ze tři na dvě verze a přepracování pohonné jednotky nejsou jediné novinky a jedenáctistovky se pro rok 2020 mohou pochlubit i změnami v designu. Nový je černý kříž v hlavním světlometu i nabídka barevných provedení. Nejvýraznější viditelnou změnou je ovšem nový výfukový systém, který má nyní dvě koncovky umístěné na pravé straně motocyklu nad sebou, zatímco doposud byly rozděleny po jedné na každé straně sedla.

K viditelným úpravám pak patří i držák registrační značky, který již nenavazuje na blatník pod sedlem, ale umístěn na zadní kyvné vidlici.

Ducati Scrambler 1100 PRO a 1100 Sport PRO se od sebe liší vedle barevných provedení i díky použití nižších řídítek se zpětnými zrcátky usazenými na jejich koncích u druhého jmenovaného modelu. Standardem pro verzi Sport jsou pak ještě prémiové komponenty odpružení značky Öhlins, na něž upozorní především zlatá barva přední vidlice.  

Zdroj: Ducati Motor Holding S.p.A.  

Související články

Témata

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku