Automobilka známá svými plochými motory podobně jako konkurence vyhlíží elektrickou éru. Do ní možná vstoupí bezemisním kupé, které připomíná hranaté Subaru XT z poloviny 80. let.
Na přehlídce v hlavním městě Japonska se vedle konceptu elektrické Mazdy Iconic SP představilo také podobně koncipované kupé Subaru Sport Mobility. Stejně jako v případě zmíněné mazdy se jedná o vizi budoucnosti, která je v tomhle případě taktéž elektrická. Na rozdíl od červeného konceptu od konkurence nemá subaru k dispozici zážehový (v případě Mazdy Iconic SP dokonce rotační) motor, který by sloužil jako generátor elektřiny při vybitém akumulátoru.
Ačkoliv Subaru ohledně pohonu příliš specifické není, hranaté kupé Sport Mobility je klasickým bateriovým elektromobilem. Exteriér s odhaleným karbonem připomíná v Česku trochu neznámé dvoudveřové Subaru XT z roku 1985, které vedle pohonu předních kol nabídlo též obligátní čtyřkolku, v jejímž nasazování do běžné produkce patří Subaru k průkopníkům. XT vedle atmosférického plochého čtyřválce o objemu 1,8 litru a šestiválcového boxeru 2.7 nabídlo též přeplňovanou variantu osmnáctistovku se skromnými výkony 83, respektive 86 kilowattů po modernizaci. To u případného sériového Subaru Sport Mobility se očekávají výrazně vyšší hodnoty.
Čerstvě představená studie se chlubí neobvykle svalnatým designem s výraznými karosářskými prvky v podobě hranatých podběhů kol, úzkými, ale dlouhými světlomety na obou koncích, podsvětleným logem na zádi, velkými koly se středy z uhlíkových vláken a maskou s masivními nasávacími otvory. Uvnitř Subaru slibuje nízkou pozici za oválným volantem, dva displeje a naštěstí i klasická tlačítka, na která spousta jiných automobilek rezignuje, byť některé z nich se k nim zase vracejí.