Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat 500L Living: Nový T-Jet a silnější MultiJet II mají 88 kW

Jan Mička
Diskuze (4)
Fiat 500L Living nyní pořídíte se silnějšími vrcholnými motory. Vůz může mít až 120 koní.

Pokud si vzpomínáte na naše první jízdní dojmy z Fiatu 500L Beats Edition, který jsme vyzkoušeli v polovině letošního února, zjistíte, že silnější verze vrcholných agregátů nejsou v rozmanité nabídce cinquecenta žádnou novinkou. Nyní se však dostaly také pod kapotu verze Living, což může být zajímavá informace pro ty, kteří v portfoliu Fiatu prahnou po sedmimístné karoserii.

Dosud nejsilnějším benzinovým motorem pod kapotou Fiatu 500L Living byl paradoxně ten s nejmenším počtem válců. Přeplňovanou devítistovku s výkonem 77 kW však nyní trumfuje čtyřválec 1.4 T-Jet s výkonem 88 kW a točivým momentem 215 N.m ve 2.500 otáčkách za minutu. Agregát je standardně spojen s manuální šestistupňovou převodovkou a je dostupný v obou stupních výbavy (Plus a Lounge). Podle aktuálního konfigurátoru je cena nejlevnější verze stanovena na 475.300 korun, zároveň však byla ihned „uvalena“ sleva 70.400 Kč (po slevě tedy stojí 404.900 Kč).

Druhou novinkou je posílená verze stávajícího turbodieselu 1.6 MultiJet II. Zatímco dosud měl tento motor výkon 77 kW v 3700 otáčkách a točivý moment 320 N.m, nyní má 88 kW a stejnou porci newtonmetrů v 1750 min-1 (v nabídce však zůstávají obě verze).

Stejně jako v případě výše zmíněného turbomotoru není koupi podmíněna omezená nabídka výbavy, připravit si však musíte minimálně 475.900 Kč (cena po slevě 70.400 Kč). Na druhou stranu ani v základní linii Plus nepřijdete o šestnáctipalcová litá kola, manuální klimatizaci, systém stop/start, šest airbagů, multifunkční kožený volant, autorádio s dotykovým displejem nebo výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Jan Mička
Diskuze (4)
3. 7. 2014 10:45
Konečně slušný benzin
Spíše je to o tom, že 500L dostal konečně slušný a použitelný benzinový motor. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale oturbený kafemlínek se k 500L moc nehodí. Ve verzi 500L trekking s T-Jetem je to více než použitelné auto, za mě velký palec nahoru :yes:
Avatar - 1975ak
3. 7. 2014 06:58
Mjet
Už dva roky jezdím 1,3 Mjet s 75k ve Fiorino a nemohu si stěžovat. Je škoda že lidi jsou stádo které hledí furt jen k jednomu místnímu výrobci.
3. 7. 2014 02:38
Re: Mně se to auto fakt líbí...
A hlavně s tím turbojetem se fakt hezky jezdí. Auto je příjemný s vyšším posezem, motor je živej a přesto není nenažranej a vypadá to prostě v té dnešní záplavě tak trošku jinak. Na parkovišti u obchoďáku jich nestojí dalších 50 jako u mladoboleslavských skvostů.
Avatar - Ja Prvni 123
2. 7. 2014 22:28
Mně se to auto fakt líbí...
ale ten název je hroznej.
:-(