Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat 500L s novým motorem 1.4 T-Jet má 88 kW

5. 12. 2013 • 16:33
19
Fiat přidá do nabídky sedmý motor. Jeho výkon je o 11 kW vyšší než u nejsilnějšího benzinového agregátu, počet válců pak proti motoru TwinAir dvojnásobný.

Během jediného roku se paleta motorů ve Fiatu 500L rozrostla z trojice relativně slabých pohonných jednotek na celých sedm. Brzy proto bude na výběr ze tří benzinových, tří dieselových a jednoho CNG motoru.

Novinkou je přeplňovaný čtyřválec 1.4 T-Jet o výkonu 88 kW, který se ve starším provedení dodává například už do Fiatu Bravo. 500L má zvýšené maximum točivého momentu, 215 místo dřívějších 206 N.m. Nejvyšší rychlost s novým motorem činí 189 km/h, akcelerace z 0 na 100 km/h trvá 10,2 sekundy. Standardem je, stejně jako u ostatních benzinových motorů, šestistupňová manuální převodovka.

Dále nabídku rozšíří už dříve prezentovaný motor 1.6 MultiJet o výkonu 88 kW. Maximum točivého momentu 320 N.m je shodné s již prodávanou 77kW variantou. Nejvyšší rychlost vrcholného dieselového motoru je 192 km/h, akcelerace z 0 na 100 km/h trvá 10,4 sekundy.

Oba nové modely se budou nabízet ve všech derivátech řady 500L, to znamená standardní provedení, zvýšený 500L Trekking i prodloužený 500L Living.

Související články

Témata
8. 12. 2013 11:36
Re: No...
Bude LPG verze T-TJetu:

[odkaz]
5. 12. 2013 18:49
Re: OT - prodeje nového Cherokke za listopad
Tak, toto by mohol byt novy Murphyho zakon.
Mr.Murphy pise Cherokke a Dixik2 to "poctivo" opisuje. >:D >:D >:D
Avatar - Emel
5. 12. 2013 15:27
Sláva :-)
Tedy ne že by mi najednou přifouklá pětistovka dávala smysl jako rodinné auto, ale motoricky je to nyní ok - 1.4T je dost dynamická volba na to, aby přinesla i nějakou tu radost ze života :-) .
5. 12. 2013 14:56
Re: OT - prodeje nového Cherokke za listopad
To zajímavé není. Je to jak který národ vnímá auto...
Zatímco Němci auto vnímají jako falus, v Americe se auto vnímá jako dopravní prostředek (řekněme v oblasti hlavního proudu) a potom se taky u auta bazíruje na jiných věcech.

Takže zatímco se Evropa topila v olizování echt německých plastů a podvozkem prkeným jak motokára, aby Evropan mohl projet zatáčku 200 (kdyby na to měl výkon motoru), tak v Americe auta mají velká, prostorná, pohodlná a výkonná, sice s tvrdými plasty a s houpavějším a méně sofistikovaným podvozkem, ale o 35% levnější...

Takže pro korejce (kteří zase až tak moc neuspěli mimochodem) to s jejich nesofistikovaným přístupem nebylo až tak složité se tam prosadit, zatímco Němci v podobě VW místně napumpovali do marketingu hromadu peněz, bohužel to na co skáčou Němci, Amíkovi je putna... Jako pro Amíka VW fakt není přidaná hodnota, spíše naopak (tu Amík vnímá pouze u značky Mercedes a i ten si to už poměrně hodně po..l).

Je to hodně zkratkovité, nicméně pravdivé.
5. 12. 2013 14:38
Re: OT - prodeje nového Cherokke za listopad
Je to stejně zajímavé, s jakou lehkostí v US dokázali za relativně krátkou dobu uspět Korejci a Evropanům se to stále nedaří.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku