Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Bravo My Life: Dobře vybavené Bravo za 289.900,-Kč

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (40)
Fiat s příchodem léta upravil ceník modelu Bravo. Ceny začínají na 279.900,- Kč u výbavy Plus, ale mnohem výhodnější je o 10.000,- Kč dražší My Life.

Nový ceník Fiatu Bravo přináší změny v cenách i rozdělení výbav. Oproti předchozím měsícům letošního roku jsou ceny o 15.000,- Kč a 30.000,- Kč nižší v závislosti na stupni výbavy a motorizaci.

Základ nabídky představuje výbava Plus dostupná pouze s se zážehovým motorem 1,4 16v (66 kW) za 279.900,- Kč. Ta obsahuje 15palcová ocelová kola, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních oken, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka s vyhříváním, manuální klimatizaci, rádio s CD přehrávačem, výškově stavitelné sedadlo řidiče a stabilizační systém ESP s HBA a Hill Holder.

Pouze se vznětovým motorem 1,6 MultiJet (77 kW) je za 349.900,- Kč k dispozici výbava Active. Ta sice v ceníku Fiatu díky vyšší částce za turbodiesel figuruje na druhé pozici, ale oproti předchozímu provedení Plus je ochuzena o klimatizaci a autorádio.

Kombinace vznětového motoru s výbavou Active je v současnosti spíše teoretickou možností – jen samotným příplatkem za klimatizaci (35.300,- Kč) se jeho cena dostává výš než u srovnatelné motorizace s výrazně bohatší výbavou My Life.

Fiat Bravo - ceny zážehových motorů na českém trhu (červen 2011)
Motor1,4 16v1,4 T-Jet1,4 T-Jet
Převodovka6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]136813681368
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/550088/5000103/5000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]128/4500206/2500230/1750
Max. rychlost [km/h]179197204
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,59,68,9
Komb. spotřeba [l/100 km]6,36,35,7
Cena Plus [Kč]279.900,---
Cena Active[Kč]---
Cena My Life [Kč]289.900,-349.900,--
Cena Sport [Kč]--467.900,-

Nové provedení My Life nahrazuje v ceníku výbavu Formula a stejně jako ona nabízí čtyři motory. K Plus přidává kůží potažený volant, 16palcová litá kola, zrcátka v barvě karoserie, výškově nastavitelné sedadlo u spolujezdce, třetí opěrku hlavy vzadu, přední mlhovky, dojezdovou rezervu, boční a okenní airbagy.

S motorem 1,4 16v je Formula o 10 tisíc dražší než základní Plus. Z hlediska poměru výbavy a ceny tak představuje výhodnější nabídku než specifikace již od 279.900,- Kč.

Pro motor 1,4 T-Jet (88 kW) Fiat nabízí za 30.600,- Kč přestavbu na LPG.

Na vrcholu i nadále zůstává provedení Sport, které je spojeno pouze s nejvýkonnějším zážehovým a vznětovým motorem. Ty představují benzinový 1,4 MultiAir (103 kW) a dále vrcholný turbodiesel 2,0 MultiJet o výkonu 121 kW. V tomto provedení má Bravo sportovní podvozek, sportovní volant, paket Chrom, nástavce prahů, zadní spoiler, přední loketní opěrku s chlazenou schránkou, dvouzónovou klimatizaci (pro My Life +15.200,- Kč) a rádio s ovladačem na volantu a podporou MP3 (jinak za příplatek 10.100,- Kč).

Seznam příplatkové výbavy zahrnuje položky jako elektrické stahování zadních oken (5.100,- Kč, jen pro My Life a Sport), dále pro všechny výbavy vyhřívání předních sedadel (4.100,- Kč), zadní parkovací senzory (8.100,- Kč), tempomat (10.100,- Kč), kolenní airbag (10.100,- Kč), Bluetooth hands-free Blue&Me (10.100,- Kč), elektricky ovládané střešní okno Sky Window (+35.300,- Kč) nebo metalický lak (+13.400,- Kč)

Fiat Bravo - ceny vznětových motorů na českém trhu (červen 2011)
Motor1,6 MultiJet1,6 MultiJet2,0 MultiJet
Převodovka6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]159815981956
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]77/400088/4000121/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]290/1500300/1500360/1750
Max. rychlost [km/h]187195215
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,310,58,2
Komb. spotřeba [l/100 km]4,44,75,1
Cena Plus [Kč]---
Cena Active [Kč]349.900,---
Cena My Life [Kč]379.900,-394.900,--
Cena Sport [Kč]--519.900,-

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (40)
15. 6. 2011 08:48
Re: Mňo, pánové....
Prumerny: kolem 17
Podprumerny: mene nez 15
Nadprumeny: vic nez 20

Vse v cm.
15. 6. 2011 00:53
Adekvátní
Mě přijde tato nabídka úplně odpovídající tomu, co za své peníze kupující dostane. Bravo, kterému chybí ke spokojenosti leda tempomat, stojí daleko méně než Golf, a o trochu více než korejec (ale záleží na motoru a výbavě).

S Bravem jsem občas jezdil - 1.4 16v a byl jsem příjemně překvapený. Solidní auto v kombinaci se základním motorem ALE 6ti stupňovou převodovkou dokáže nabídnout pohodlné a relativně rychlé cestování za velmi příjemnou, až úžasnou spotřebu. :-)
12. 6. 2011 12:46
Re: Cena je zajímavější, ale...
Tragedia Brava (okrem toho aj MiTa a Giluetty) je ze interier vyzera jak keby ho vyrobili z recyklovanych jogurtovych kelimkoch....
11. 6. 2011 21:00
Re: Cocodrillo
proč nenapíšeš konkrétně, o co šlo? Jako chtěl jsi zapsat nestandardní velikost ráfků nebo něco takového nebo co? Nevidím důvod, proč to tajit....
Avatar - rohYpnol
11. 6. 2011 18:20
Ten, jehož jméno se nevyslovuje
Fiat se u nás neprodává dle mě z několika důvodů:
1) zanedbaný marketing (nejen reklama). Prostě prodejny nemastné neslané, prodejci alespoň u nás že bych zaplakal...
2) ztráta identity - když se řekne VW, většina u nás vyhrkne kvalita, měkčené plasty, TéDéÍ, 4kolka atd. Když se řekne Kia - 7letá záruka, levné kvalitní auto... Citroen - pohodlí, Peugeot - styl, Toyota - spolehlivost... Když se řekne FIAT, tak ani mě vlastně nic nenapadá.
Přitom nabídnout prodejní centra Alfa-Romeo + Fiat, víc vytěžit z Ferrari a Masseratti, Multi-Air mohl být prodejní klenot.
3) nezajímavá cenová nabídka - MyLife přichází jako jedno z posledních a přitom je stále dražší než konkurence. Když chce být dražší - OK, ale musí mi nabídnout něco navíc. A co mám jako přidanou hodnotu? NIC?
4) slabší modelová řada - přecijen není MPV, není SUV, není sedan střední třídy, není vlastně ani sedan nižší střední třídy, není kombi...
OK, je tu Dobló - jenže je to napůl užitkáč, stejně tak Qubo, Sedici by rádo bylo SUV...

I na Sedici je hezky vidět průšvih Fiatu - je to stejný vůz jako SX4, přitom SX4 vidět je, Sedici prakticky neexistuje...
Do budoucna se podle mě může jednat (pro náš trh) o nejzajímavější automobilku s největším potenciálem růstu. Jen si nejsem jist, že to je v rukách "dostatečně schopných" jedinců, když nejsou schopni udat ani Fiat samotný. Auta to určitě špatná nejsou. Jenže to dnes nestačí.