Fiat Bravo My Life: Dobře vybavené Bravo za 289.900,-Kč
Nový ceník Fiatu Bravo přináší změny v cenách i rozdělení výbav. Oproti předchozím měsícům letošního roku jsou ceny o 15.000,- Kč a 30.000,- Kč nižší v závislosti na stupni výbavy a motorizaci.
Základ nabídky představuje výbava Plus dostupná pouze s se zážehovým motorem 1,4 16v (66 kW) za 279.900,- Kč. Ta obsahuje 15palcová ocelová kola, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních oken, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka s vyhříváním, manuální klimatizaci, rádio s CD přehrávačem, výškově stavitelné sedadlo řidiče a stabilizační systém ESP s HBA a Hill Holder.
Pouze se vznětovým motorem 1,6 MultiJet (77 kW) je za 349.900,- Kč k dispozici výbava Active. Ta sice v ceníku Fiatu díky vyšší částce za turbodiesel figuruje na druhé pozici, ale oproti předchozímu provedení Plus je ochuzena o klimatizaci a autorádio.
Kombinace vznětového motoru s výbavou Active je v současnosti spíše teoretickou možností – jen samotným příplatkem za klimatizaci (35.300,- Kč) se jeho cena dostává výš než u srovnatelné motorizace s výrazně bohatší výbavou My Life.
Fiat Bravo - ceny zážehových motorů na českém trhu (červen 2011) | |||
Motor | 1,4 16v | 1,4 T-Jet | 1,4 T-Jet |
Převodovka | 6M | 6M | 6M |
Zdvihový objem [cm3] | 1368 | 1368 | 1368 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 66/5500 | 88/5000 | 103/5000 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 128/4500 | 206/2500 | 230/1750 |
Max. rychlost [km/h] | 179 | 197 | 204 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 12,5 | 9,6 | 8,9 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 6,3 | 6,3 | 5,7 |
Cena Plus [Kč] | 279.900,- | - | - |
Cena Active[Kč] | - | - | - |
Cena My Life [Kč] | 289.900,- | 349.900,- | - |
Cena Sport [Kč] | - | - | 467.900,- |
Nové provedení My Life nahrazuje v ceníku výbavu Formula a stejně jako ona nabízí čtyři motory. K Plus přidává kůží potažený volant, 16palcová litá kola, zrcátka v barvě karoserie, výškově nastavitelné sedadlo u spolujezdce, třetí opěrku hlavy vzadu, přední mlhovky, dojezdovou rezervu, boční a okenní airbagy.
S motorem 1,4 16v je Formula o 10 tisíc dražší než základní Plus. Z hlediska poměru výbavy a ceny tak představuje výhodnější nabídku než specifikace již od 279.900,- Kč.
Pro motor 1,4 T-Jet (88 kW) Fiat nabízí za 30.600,- Kč přestavbu na LPG.
Na vrcholu i nadále zůstává provedení Sport, které je spojeno pouze s nejvýkonnějším zážehovým a vznětovým motorem. Ty představují benzinový 1,4 MultiAir (103 kW) a dále vrcholný turbodiesel 2,0 MultiJet o výkonu 121 kW. V tomto provedení má Bravo sportovní podvozek, sportovní volant, paket Chrom, nástavce prahů, zadní spoiler, přední loketní opěrku s chlazenou schránkou, dvouzónovou klimatizaci (pro My Life +15.200,- Kč) a rádio s ovladačem na volantu a podporou MP3 (jinak za příplatek 10.100,- Kč).
Seznam příplatkové výbavy zahrnuje položky jako elektrické stahování zadních oken (5.100,- Kč, jen pro My Life a Sport), dále pro všechny výbavy vyhřívání předních sedadel (4.100,- Kč), zadní parkovací senzory (8.100,- Kč), tempomat (10.100,- Kč), kolenní airbag (10.100,- Kč), Bluetooth hands-free Blue&Me (10.100,- Kč), elektricky ovládané střešní okno Sky Window (+35.300,- Kč) nebo metalický lak (+13.400,- Kč)
Fiat Bravo - ceny vznětových motorů na českém trhu (červen 2011) | |||
Motor | 1,6 MultiJet | 1,6 MultiJet | 2,0 MultiJet |
Převodovka | 6M | 6M | 6M |
Zdvihový objem [cm3] | 1598 | 1598 | 1956 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 77/4000 | 88/4000 | 121/4000 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 290/1500 | 300/1500 | 360/1750 |
Max. rychlost [km/h] | 187 | 195 | 215 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 11,3 | 10,5 | 8,2 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 4,4 | 4,7 | 5,1 |
Cena Plus [Kč] | - | - | - |
Cena Active [Kč] | 349.900,- | - | - |
Cena My Life [Kč] | 379.900,- | 394.900,- | - |
Cena Sport [Kč] | - | - | 519.900,- |