Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Freemont: Ceny pro šestiválec 3,6 (206 kW) 4x4 a turbodiesel 4x4

Ondřej Láník
Diskuze (68)
Český dovozce stanovil cenu Freemontu 3,6 V6 4x4 na 770 tisíc, pohon všech kol v kombinaci s turbodieselem je za 700 tisíc.

Krátce po uvedení naftových Freemontů na český trh oznámil dovozce taky ceny dalších motorizací.

Atraktivní kombinace silnějšího turbodieselu 2,0 Multijet II (125 kW) s pohonem všech kol přijde na 699.900,-Kč, cenovka čtyřkolky je tedy o 60 tisíc Kč vyšší než u dvoukolky. Tento model bude možno objednávat nejdříve v prosinci 2011.

Druhou cestou k pohonu všech kol je zážehový šestiválec 3,6 V6 s 206 kW při 6350 min-1 a 342 Nm v 4350 min-1. Ten můžete mít za 769.900,-Kč, objednávky budou prodejci přijímat od září 2011.

V ceně obou čtyřkolek je vždy taky šestistupňová automatická převodovka.

Interiér Freemontu nabízí v obou stupních výbavy standardně sedm míst ve třech řadách, pětimístnou konfiguraci lze objednat v rámci volitelné výbavy bez příplatku. Posádka sedí ve třech řadách sedadel, přičemž druhá a třetí řada je oproti předchozím vyvýšená. Přístup na zadní sedačky mají usnadnit dveře, které lze otevřít do úhlu 90°.

Základní výbava je v ceníku označena jednoduše jako Freemont a obsahuje třízónovou automatickou klimatizaci, tempomat, palubní počítač a rádio s CD, MP3 a ovládáním na volantu. Standardem jsou i 17palcová litá kola, mlhovky, kontrola tlaku v pneumatikách, bezklíčkový vstup a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Nad bezpečností bdí čelní, boční i hlavové airbagy, ABS, ESP a Hill Holder. Bez příplatku jsou k dispozici integrované dětské sedáky ve druhé řadě.

Příplatkovou výbavu pro základní verzi představuje například Paket Comfort za 14.100,- Kč, který obsahuje elektricky ovládané sedadlo řidiče a sklopné opěradlo spolujezdce. Součástí paketu Sensor za 17.600,- jsou zadní parkovací senzory, automatické světlomety a elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka.

Vyšší stupeň Urban přidává Bluetooth, volant a řadicí páku v kůži, zadní parkovací senzory, podélné střešní nosiče, elektricky ovládané sedadlo řidiče, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka, zatmavená zadní boční skla a automatické světlomety.

Pro obě verze jsou k dispozici za příplatek vyhřívaná přední sedadla za 5.600,- Kč, ostřikovače předních světlometů za 3.600,- Kč a metalické laky za 15.500,- Kč. Pouze pro provedení Urban si lze přiobjednat 19palcová litá kola za 10.100,- Kč, sedadla čalouněná kůží za 35.100,- Kč, elektricky ovládané střešní okno za 12.100,- Kč a zadní parkovací kameru za stejnou částku.

Fiat Freemont - Ceny na českém trhu (srpen 2011)
Motor2,0 Multijet II2,0 Multijet II2,0 Multijet II 4x43,6 V6 4x4
Převodovka6M6M6A6A
Zdvihový objem [cm3]1956195619563604
Válce/ventily4/44/44/46/4
Největší výkon [kW/min-1]103/4000125/4000125/4000206/6350
Největší toč. mom. [Nm/min-1]350/1500-2000350/1750-2500350/1750-2500342/4350
Max. rychlost [km/h]180195-208
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,311--
Komb. spotřeba [l/100 km]6,46,4-11,3
Pohotovostní hmotnost [kg]18741874--
Cena Freemont [Kč]569.900,----
Cena Urban [Kč]619.900,-639.900,-699.900,-769.900,-

Ondřej Láník
Diskuze (68)
Avatar - Barrichello
22. 8. 2011 22:37
Re: Hmmmm
Origo Pentastry jsou všechny FlexFuel z fabriky, jen pro evropu to Fiat vydisabloval.....smůla, samozřejmě jde to obejtí tím, že si tu káru koupíš origoš jako Dodge.....
Avatar - Barrichello
22. 8. 2011 22:34
Re: Nefiat
No spíš štěstí ne, Fiat MPV moc neuměl (asi proto je bral od PSA) no a vůbec obecně velká auta mimo Maserati neumí.....
Avatar - Barrichello
22. 8. 2011 22:32
Re: Bixenóny
To nemá navigaci? A kde je problém? proč tam nevrazí tu co maj jeepy a tedy tu co má origo Journey, samo v evropské verzi..... (MyGig s HDD 30 GB + bluetooth+přehrávání videa).
Avatar - Barrichello
22. 8. 2011 22:30
Re: Freemont....
Ale ne pro dehtomilné spoluobčany....

A petrolheady má ve fan klubu spíš zančka Dodge, ne Fiat.
Takže v tom bude trošku problém, milií zlatí amici.....
Avatar - Barrichello
22. 8. 2011 22:29
Re: dynamika
Tohle auto není ale SUV, je to crossover....