Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Tipo poprvé prozrazuje modernizovaný vzhled. Dorazí i v terénní verzi

David Bureš David Bureš 7. 4. 2020 • 00:04
44
25
Zobrazit náhledy (44)
Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet

Fiat Tipo letos čeká modernizace. A podle prvních fotografií bude zásadní! Novou příď doplní přepracovaný interiér a dočkáme se i nové varianty.

Fiat Tipo je v současné generaci na trhu už od roku 2015, jako první dorazil sedan, o několik měsíců později následoval i hatchback a kombi, a tak letos nastává nejvyšší čas na jeho modernizaci. Ta skutečně dorazí, přičemž po internetu už kolují první snímky odhaleného vozu. A z nich vyplývá, že se v rámci faceliftu Tipa můžeme těšit na zásadní změny.

Uniklý špionážní snímek totiž ukazuje výrazně přepracované přední partie, které budou agresivnější než dosud. Světlomety budou přepracované, navíc diodové, změní se i mřížka chladiče. Tu navíc ozdobí nové logo Fiat, které využije jednoduchý nápis jména automobilky.

Rovněž zaujme pohled na nárazník. Také ten je nový, hlavně je ale u zachyceného exempláře modernizovaného Tipa oplastovaný, se stříbrným zdobením, což naznačuje, že i v Itálii chystají terénní derivát ve stylu Scoutů, Alltracků či Allroadů. Zda ponese jméno Tipo Cross po vzoru menší Pandy, v tuto chvíli nevíme. Stejně jako to, pro jaké karosářské varianty bude tato varianta dostupná. Z úhlu fotografie totiž nevyplývá, zda je na ní zachycen hatchback, nebo kombi.

Druhý snímek pak dokazuje, že se můžeme těšit rovněž na důležité změny uvnitř. Tipo zareaguje na dnešní trend a bude nově dostupné s digitálním přístrojovým štítem. Navíc se změní volant a rozšíří se výbava asistenčních prvků. Očekáváme také zástavbu nového multimediálního systému.

Naopak nabídka motorů je zatím velkou neznámou. Aktuální generace se na českém trhu spoléhá na atmosférickou čtrnáctistovku, turbobenzin 1.4 T-Jet nebo turbodiesel 1.6 MultiJet, u faceliftu se ale dá očekávat nasazení nové generace jednotek, známé třeba z modernizovaného Fiatu 500X. To by konkrétně znamenalo benzinový tříválec 1.0 FireFly a čtyřválec 1.3 FireFly. Vyloučena však není jejich kombinace se silným elektrickým ústrojím pro zajištění mildhybridního pohonu.

Modernizovaný Fiat Tipo se podle dřívějších zpráv představí v druhé polovině roku. Není však jasné, zda se premiéra kvůli pandemii koronaviru neposune, Itálie je totiž šířením nemoci COVID-19 stále silně zasažena. Auto se nadále bude vyrábět v tureckém závodě Bursa, do jehož modernizace a rozšíření Fiat v souvislosti s inovovaným Tipem investoval na 200 milionů eur. Facelift Tipa pak má znamenat, že auto vydrží ve stávající generaci minimálně do roku 2024.

Související články

Témata
8. 4. 2020 18:05
Re: Low cost? Jak v čem
Skvěle napsáno, k tomu není co dodat! :-) :yes:
Avatar - twistedTSD
8. 4. 2020 17:20
Re: ci to bude stacit
Jenže ne každý si může dovolit vyhodit 550 za malý kompaktní hatch.
8. 4. 2020 14:39
Low cost? Jak v čem
Tento "lowcost" mám a dost mi vyhovuje. Tovární LPG verze s 1,4TJet (auto klima, parking senzory, tempomat, UConnect, el. bederní opěrka, mlhovky aj.), zatím najeto 50 tis. km bez jediného problému. Těší mne skutečný komfort díky dvouokruhovým FSD tlumičům by Koni, kompozitové tyčky stabilizátorů včetně šasi sdíleném s Jeepem Renegade s robustní torzkou a dělenými čepy ramen asi vydrží dlouho i na středočeských roads a nebude to v budoucnu moc stát. Analogové budíky přežijí auto a nezapomenu na vyděšený výraz kamaráda, kterému digitál zhasl na dálnici a cenu opravy (výměny) chvíli rozdýchával. Moje Tipo nemá start/stop (AGR aku), filtr pevných částic a pokud máte povědomí víte, že Tipa "nemoderní" zatím čtyřválcové motory nevyžadují doufání typu: Mě snad ty rozvody vydrží, nebude to ředit benzínem olej, karbonovat apod. A v současné době jezdím za cca korunu na kilometr. Každý ať si vybere co chce, jen mě nějak ty "nelowcost" auta za podstatně vyšší prachy v C segmentu nepřesvědčují, že by mi za mé prachy nabízela víc, než skutečně potřebuju.
8. 4. 2020 13:21
Re: Už aby tu bylo
Ano, design Tipa pořád vypadá velice dobře a elegantně! :-) :yes:
8. 4. 2020 13:19
Re: Nový
Přesně tak, vždyňo novou generaci benzinových motorů má Fiat dávno vyvinutou a zavedenou do výroby (litrový 3válec a 1,3 l čtyřválec)! ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku