Fisker Karma: Sériové provedení výkonného plug-in hybridu v lednu v Detroitu (další foto)
Fisker Karma se tak představí přesně rok po konceptu. Majitel automobilky Henrik Fisker navíc tvrdí, že je už vyprodaná veškerá produkce až do poloviny roku 2010. Luxusní hybrid s cenovkou 88 tisíc dolarů se dostane k prvním zákazníkům v listopadu 2009.
Auto je vybaveno novým hybridním systémem Q-DRIVE, který se skládá z benzinového motoru GM Ecotec 2,0T (191 kW), sloužícího jako generátor pro Li-Ion baterie uložené uprostřed vozu mezi nápravami. Elektrická energie je získávána i rekuperací kinetické energie při brzdění a také prostřednictvím solárních panelů umístěných na střeše vozu.
O pohon se stará dvojice elektromotorů s kombinovaným výkonem 300 kW. Karma díky nim zrychlí z klidu na 96 km/h za 5,8 s a nejvyšší rychlost je 200 km/h. Na plně elektrický pohon je možné ujet zhruba 80 km, poté se spustí spalovací motor. Dále je k dobíjení baterií možné použít kromě rozvodné sítě i solární panely na střeše auta.
Design Karmy navrhl sám Henrik Fisker. Sériová verze má zvetšenou masku chladiče a spodní otvor pro vstup vzduchu. V zadním nárazníku přibyl difuzor a výfuk je vyveden přímo za přední kola. Tyto změny zlepšují aerodynamiku a účinnost chlazení. Kromě toho také auto nakonec dostane plnohodnotný B sloupek.
Karoserie má povrchové díly z hliníku a kompozitních materiálů, pod nimi se nachází hliníkový prostorový rám vyvinutý ve spolupráci se společností Norsk Hydro. Výrobu bude zajišťovat finská společnost Valmet Automotive, která dnes vyrábí Porsche Boxster a Cayman (tento kontrakt ale v roce 2012 skončí). Plánovaná roční produkce je 15 tisíc kusů.
Konkurenty Fiskeru Karma mají být Porsche Panamera, Maserati Quattroporte a Aston Martin Rapide.