Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

TEST Ford Bronco Sport 2.0 Badlands – Výjimečné SUV

Ondřej Mára
Diskuze (32)

Návrat ikonického Fordu Bronco na trh byl v zámoří dlouho očekávanou událostí, která vzbudila obrovský ohlas po celém světě. Společně s ním však na trh dorazilo i civilnější SUV Bronco Sport, kolem kterého panovala spousta otázek. Za sebe však mohu po pár dnech soužití říct jediné: klobouk dolů!

Design, interiér


Přes dvacet let otálela automobilka Ford s návratem ikonického modelu Bronco, jeho loňská premiéra však ukázala, že se dlouhé čekání nakonec vyplatilo. Nový Ford Bronco totiž slibuje kombinaci tradic, moderních technologií, robustnosti a skvělé výbavy i do toho nejnáročnějšího terénu. Vedle klasického offroadu s rámovou konstrukcí ale vznikl i civilnější Ford Bronco Sport, tedy kompaktní SUV se samonosnou karoserií a uhlazenějším designem, které však pořád slibuje zachování dobrodružného ducha původního modelu. A já se o tom mohl přesvědčit na vlastní kůži.

Čeští fanoušci Fordu a speciálně modelu Bronco si teď možná lámou hlavu nad tím, jak je to vlastně možné. Modrý ovál sem totiž klasické ani menší Bronco Sport oficiálně neplánuje dovážet, tedy alespoň prozatím, přesto jsme za ním nemuseli za velkou louži, což je zásluha dealerství Ford AMB. Jeden z oficiálních dealerů pro český trh totiž nabízí kromě oficiálně nabízených vozidel i dovoz modelů určených primárně pro americké trhy, včetně ikonického pick-upu F-150, plnotučného Bronca nebo právě Bronca Sport. K tomu se ale ještě dostaneme, teď se pojďme podívat na samotné auto, které bylo magnetem nespočtu zvídavých pohledů.

Vystupuje z davu

A vlastně se ani není čemu divit, vždyť Bronco je ikonou hlavně za oceánem, zatímco ve zbytku světa zůstávalo stranou pozornosti. Ford ale na sílu jeho jména spoléhá natolik, že své vlastní logo umístil jen do rohu pátých dveří. Prominentní místo v masce chladiče i uprostřed pátých dveří dostal v našem případě světle zdůrazněný nápis Bronco, který však může být v závislosti na výbavě také tmavý a snadněji tak splyne se svým okolím.

Přesto maska spolehlivě zaujme i světlomety, respektive grafikou denního svícení, kterou modely Bronco i Bronco Sport víceméně sdílejí. V obou případech má grafika podobu osvětleného kruhu, který směrem od středu masky narušuje horizontální linka. Ta se při aktivaci směrovek rozsvítí oranžovým světlem, zatímco kroužek kolem světlometu zůstává stejný. Samotná grafika se navíc rozsvěcí pouze se zařazenou rychlostí a vozu rozhodně sluší. Spodní část obou nárazníků, stejně jako nástavců prahů, je nelakovaná a kromě mlhových světlometů obsahuje v nejvyšší verzi Badlands i dvojici robustní ocelových tažných ok.

Ford Bronco Sport 2.0 Badlands Ford Bronco Sport 2.0 Badlands

Při pohledu z profilu zaujme Bronco Sport jednoduchými tvary, které ale nejsou tak krabicovité, jako v případě klasického modelu Bronco. Černě lakovaná střecha je součástí vyšších výbav Outer Banks a Badlands, volitelně však může být i šedá. Spíš než barvou ale zaujme vyvýšením nad hlavami zadních cestujících i zavazadelníkem a potěší standardně montovanými podélnými nosiči. Při bližším pohledu na B-sloupek je navíc možné si všimnout podsvícené číselné klávesnice, která umožňuje bezklíčový přístup do vozu po zadání nastaveného kódu – skvělá to vychytávka u mnohých amerických Fordů.

Při pohledu na zadní partie opět zaujme výrazný nápis Bronco, tentokrát doplněný o menší nápis Sport. O něco níž umístěná klika pak umožňuje nejen otevření celých pátých dveří, ale také vyklopení samotného skla, které přidržuje dvojice odhalených pantů. Tlačítka otvírání jsou přitom oddělená couvací kamerou a nad každým z nich je zvenčí umístěn decentní nápis – zkrátka funkční, praktické a blbuvzdorné řešení.

Praktický a robustní, ale…

Po usednutí za volant působí Bronco Sport jako podstatně větší a robustnější auto, než je, přitom měří na délku 4,4 metru a na šířku 1,9 metru. Dojem jeho masivnosti ale umocňuje nejen pohled přes protáhlou rovnou kapotu, ale také jednoduchost tvarů palubní desky, která sází na robustní minimalismus. Po krátkém rozkoukání si člověk začne všímat především tvrdých plastů, které ale mohou být příslibem vyšší odolnosti, nebo charakteristických ovládacích prvků známých z jiných modelů Ford. Modrý symbol automobilky byste ale uvnitř opět hledali marně. Dokonce i na volantu je použito logo kopajícího koně, což je tradiční symbol modelu Bronco. Ostatně už při uvádění nové generace automobilka zmiňovala, že cílem klasického Bronca bude spojit v sobě odolnost modelů série F s duchem modelu Mustang, který má v logu koně běžícího.

Od symboliky ale zpátky k technice a ovládacím prvkům. Samotný volant je vybaven klasickými tlačítky pro ovládání tempomatu i multimedií, zatímco na jeho zadní straně jsou umístěny páčky manuálního řazení. Za volantem jsou tradiční analogové budíky, mezi kterými je umístěná poměrně velká barevná obrazovka palubního počítače

Uprostřed palubní desky, obklopena výdechy ventilace, je 8“ dotyková obrazovka klasického infotainmentu SYNC3, který lze ale ovládat i pomocí níže umístěných tlačítek a otočných voličů. O něco níž pak najdeme přehledný panel dvouzónové automatické klimatizace, přičemž otočná tlačítka nastavení teploty mají pogumovaný povrch pro snazší manipulaci. Pogumovaný a lehce zdrsněný je také povrch otočného voliče osmistupňové automatické převodovky.

Ford Bronco Sport 2.0 Badlands Ford Bronco Sport 2.0 Badlands

Ve středovém tunelu pak stojí za pozornost ještě bezdrátová nabíječka mobilního telefonu, dvojice USB portů (A i C), a panel s uzamykáním pohonu všech kol, uzávěrkou zadního diferenciálu, kontrolou trakce, voličem jízdních režimů G.O.A.T a systémem Trail Control. K tomu všemu se sice dostaneme o něco později, nicméně už teď mohu prozradit, že právě díky tomuhle panelu se Bronco Sport naprosto vymyká běžným kompaktním esúvéčkům.

… místa není nazbyt

Po stránce prostoru a komfortu si není nač stěžovat, tedy minimálně vpředu. Díky výbavě Badlands a paketu Badlands Package byl vůz osazen v osmi směrech nastavitelnými sedadly čalouněnými kůží v barevné kombinaci Ebony/Brown, která jsou pohodlná a nabízejí slušnou oporu. Kabina je vpředu prostorná a nabízí i dostatek odkládacích prostor, včetně volitelného příplatkového trezoru pod přední loketkou. Snad jen schránka před spolujezdcem by mohla být větší.

Vzadu to ale s prostorem pro posádku není moc slavné. Na šířku a výšku sice kabina nabízí prostoru dostatek, a to i navzdory střešnímu oknu, v podélném směru to ale celkem bída. I při své výšce 183 centimetrů jsem se totiž koleny téměř dotýkal sedadla řidiče. To se pak vnější velikost plně projeví...

Omezený prostor pro posádku ale Bronco Sport kompenzuje zajímavě řešenými úložnými prostory. Na zádech předních sedadel jsou totiž zipem uzavíratelné kapsy, pod kterými je praktická MOLLE vazba (známá především z armádního/expedičního vybavení) pro snadné odložení či připnutí různých drobností. Zadní sedáky se navíc dají vyklopit směrem vzhůru a pod nimi je ukryt další praktický úložný prostor. Za příplatek navíc uzamykatelný. V USA podobné řešení již řadu let nabízejí například pickupy F-series.

Celkově je ale interiér navzdory masivnímu použití tvrdých plastů celkem útulný a nevšiml jsem si ani žádných (pro Ford bohužel obvyklých) nešvarů v kvalitě zpracování. Osobně se mi líbí tradičně skvělá ergonomie ovládacích prvků, kvalitní zobrazeních všech obrazovek a v neposlední řadě musím pochválit prémiový audio-systém B&O, součást paketu Badlands. Jen kdyby toho prostoru bylo o trochu víc.

Otvírák na pivo ve standardu

Lidové moudro praví, že je celý svět složen z otvíráků na pivo. V designovém oddělení Fordu o tom ale nejspíš neslyšeli a tak otvírák na lahve, nejen pivní, integrovali do prostoru pátých dveří. Samotné dveře jsou pak vybavené také dvojicí LED svítilen se spínačem v kufru, které mohou díky nastavitelnému sklonu osvětlovat prostor zavazadelníku i prostor za vozem.

Samotný zavazadelník překvapivě postrádá klasické plato, je však vybaven dvojitou podlahou, pod kterou byla u testovaného vozu uložena plnohodnotná rezerva. Robustní podlahu zavazadelníku navíc chránila rohož, zatímco zadní stěna sedadel v druhé řadě je chráněna před poškozením/ušpiněním odepínatelnými gumovými koberečky. Samotná opěradla jsou standardně dělena v poměru 60/40 a po jejich sklopení vzadu vzniká téměř rovná ložná plocha.

Video se připravuje ...

Ford bohužel uvádí objem zavazadelníku v americkém formátu, navíc v jednotkách kubických stop. Po přepočtu na litry by však Bronco Sport se střešním oknem mělo nabídnout za druhou řadou sedadel 821 litrů, za první pak dokonce až 1702 litrů. Kvůli plnohodnotné rezervě pod podlahou ale zavazadelník testovaného vozu působí podstatně menší, než na propagačních materiálech. Nakládání navíc znesnadňuje poměrně vysoká hrana.

Ford Bronco Sport 2.0 Badlands Ford Bronco Sport 2.0 Badlands

Volitelně ale automobilka nabízí i speciální držáky na jízdní kola přímo do zavazadelníku, případně dělící plato s integrovaným stolkem nebo různé nosiče na střechu, díky čemuž lze přepravní kapacitu vozu výrazně zvýšit. Na střechu je navíc možné objednat i expediční koš, případně v katalogu originálního příslušenství nechybí ani několik střešních stanů. Obecně je katalog příslušenství plný zajímavostí, které dokáže Ford AMB společně s vozem dovézt.

Motor, jízdní vlastnosti


Radost přidat plyn

Bronco Sport je dostupné s dvojicí pohonných jednotek, 1,5litrovým tříválcem a 2,0litrovým čtyřválcem EcoBoost. Testovaný vůz dostal silnější přeplňovaný čtyřválec, který nabízí nejvyšší výkon 183 kW (245 k) při 5500 otáčkách a nejvyšší točivý moment 373 Nm při 3000 otáčkách. Všechny motorizace jsou v duchu amerického původu spojeny výhradně s osmistupňovou automatickou převodovkou, přičemž jen silnější verze je vybavena pádly ručního řazení pod volantem. Výkon ale vždy putuje na systém pohonu všech kol.

Pohonná jednotka je od nastartování příjemně kultivovaná a tichá, ve vyšších otáčkách je ale její zvuk poněkud nevýrazný – přitom má Bronco Sport vzadu standardně dvojici výfuků. Potěší ovšem rychlé reakce na plynový pedál a to už ve standardním jízdním režimu, v tom sportovním pak auto krásně ožívá a táhne ještě výrazněji. Ostatně při plném plynu nechává převodovka motor vytočit klidně až na hranici červeného pole, které začíná kolem 6500 otáček. Řazení probíhá hladce a plynule, pouze při ručním řazení pádly pod volantem mě celkem zklamala poměrně dlouhá prodleva.

Bronco Sport ale není žádný sporťák a při běžné jízdě funguje víc než dobře. Ostatně 245 koní při pohotovostní hmotnosti kolem 1680 kilogramů stačí ke slušné dynamice. Ford se sice neobtěžoval uvést ve specifikaci údaje k akceleraci z 0 na 100 km/h, podle různých testů se však pohybuje do 7 sekund. A to není úplně marné. Neznáme ani maximální rychlost, na českých dálnicích ovšem Bronco Sport drželo tempo naprosto suverénně.

Ford Bronco Sport 2.0 Badlands Ford Bronco Sport 2.0 Badlands

Odhadovaná kombinovaná spotřeba dle amerického standardu EPA by měla být zhruba 10,2 l/100 km, u testovaného kousku jsem se ale setkával spíše s hodnotou o litr vyšší. Je však potřeba zmínit, že auto mělo obuté terénní pneumatiky, často jsem si vychutnával jeho výkon a současně jsem s ním několikrát zavítal do terénu, což apetit samozřejmě přizvedlo ještě o nějaký ten litřík. Díky palivové nádrži o objemu 60 litrů ale nebudete zas tak pravidelným návštěvníkem čerpacích stanic.

Koza? Spíš kamzík

Když se řekne GOAT, angličtinářům se vybaví koza. Jenže ve Fordu Bronco Sport jde o zkratku pro volič jízdních režimů „Go Over Any Terrain“, který vás dostane mnohem dál, než byste od kompaktního SUV čekali. Ford se totiž rozhodl postavit auto, které vlastně nemá na dnešním trhu konkurenci.

Mnoho výrobců sice ve svých spotech prezentuje svá kompaktní SUV jako nebojácné stroje, se kterými zdoláte alpské vrcholky, pohodlně objedete půl zeměkoule a objevíte nový pramen Nilu, jenže čtyřkolka obvykle bývá dostupná za příplatek nebo s nejvyšší motorizací, auto vám doručí na silničních pneumatikách a při prvním sjetí na polňačku nejspíš urvete plastové lízátko nebo prorazíte bočnici, s čímž vám sada na lepení moc nepomůže. Bronco je ale v tomhle směru docela jiné.

Video se připravuje ...

I jeho systém pohonu všech kol upřednostňuje v běžném režimu pouze jednu nápravu a druhou připojuje až v případě potřeby, je však až nečekaně schopný. V režimu Eco sice preferuje pouze pohon jedné nápravy, v režimech Sand, Slippery, Sport, Rock Crawl nebo Mud/Ruts ale dokáže nejen napevno aktivovat pohon všech kol, ale také upravuje funkci systému ESP. Ve verzi Badlands navíc vůz disponuje i dvouspojkovým zadním diferenciálem, podobným diferenciálu ve Focusu RS, který umí simulovat tradiční mechanickou uzávěrku. Vůz tak dokáže přenášet výkon na obě nápravy i na obě kola zadní nápravy, přičemž si stále umí pomoci i chytrou elektronikou. V tomto segmentu rozhodně nenajdeme mnoho vozů s podobnými schopnostmi.

Ford Bronco Sport 2.0 Badlands Ford Bronco Sport 2.0 Badlands

Bronco Sport má navíc robustně postavený podvozek, automobilkou označovaný HOSS (High-Performance, Off-Road, Stability, Suspension system), který slibuje stabilitu na silnicích a komfort i jistotu v terénu. Vůz má speciálně nastavené přední tlumiče, zadní tlumiče s průměrem 46 mm, měkké zadní pružiny a měkčí naladění stabilizátorů pro lepší vlastnosti v terénu.

Podvozek má ve verzi Badlands světlou výšku 22,4 centimetru, přední nájezdový úhel 30,4°, odjezdový úhel 33° a přejezdový úhel 20,5°. Ford navíc slibuje brodivost téměř 60 centimetrů. Na daný segment opět velice slibné parametry. K těmto působivým číslům navíc Broncu Sport pomáhají i volitelné terénní pneumatiky Falken Wildpeak A/T o rozměru 235/65 R17, které mají pořádnou bočnici i terénní vzorek.

S klidem silnicí i divočinou

Jako celek auto funguje velmi slušně. Na silnicích je podvozek především neuvěřitelně komfortní a s lehkostí i tichostí si poradí s většími i menšími nerovnostmi. Vyšší vzorek pneumatik se sice podepisuje na lehce vyšší hlučnosti, ovšem až ve vyšších rychlostech. Celkově je odhlučnění kabiny velmi solidní. Řízení je příjemně tuhé a vyžaduje zapojení více svalů, než jen pohyb malíčku. V zatáčkách se sice karoserie lehce naklání, rozhodně ale nejde o žádnou tragédii.

Opravdu parádní show ale auto předvádí mimo zpevněné silnice. Bronco Sport jsem vytáhl na pár svých oblíbených míst, kde jsem ho postavil proti prudkému svahu s rozvolněným podkladem, výjezdům s křížením náprav i blátu. Auto přitom nikdy ani na vteřinu nezaváhalo. Když jsem si pak prošel videa s testy jeho pohonu všech kol, doslova jsem užasl – stejně jako většina testujících. Mechanika i elektronika dokáže skvěle přerozdělovat točivý moment mezi koly a dokonce i s pouze jedním kolem na pevném podkladu, ať už předním nebo zadním, se Bronco Sport dokázalo spolehlivě rozjet i z tzv. rollerů.

Kvůli poměrně vysoké kapotě sice v terénu, respektive při prudkých výjezdech, není z auta moc dobře vidět, v masce je ovšem umístěná kamera s možností širokoúhlého zobrazení, která se v některých jízdních režimech automaticky aktivuje. Případně lze aktivovat ručně.

Ford Bronco Sport 2.0 Badlands Ford Bronco Sport 2.0 Badlands

Výjezdy i sjezdy náročnějším terénem pak usnadňuje systém Trail Control, který je vlastně tempomatem pro jízdu v  terénu. Stačí aktivovat a nastavit rychlost v rozmezí 2 km/h a až 32 km/h. Řidič se pak může plně věnovat pouze volantu a volbě ideální stopy, zatímco řídící jednotka přibrzďuje nebo naopak přidává plyn.

K dokonalosti tak Broncu Sport chybí snad jen redukční převodovka, ovšem to už bychom chtěli moc. V rámci faceliftu bych si ale dokázal představit instalaci kamer do zpětných zrcátek, díky kterým by vůz dokázal nabídnout 360° kamerové pokrytí okolí nebo pohled přímo na jednotlivá kola. Integrace by bezpochyby nebyla příliš nákladná ani náročná, je však otázkou, zda si Ford nechce udržovat podobné drobnosti pro vyšší modely.

Závěr


Závěr

Když jsem se dozvěděl, že se nám naskytla příležitost otestovat nový Ford Bronco Sport, mísily se ve mně lehké rozpaky se zvědavostí. Asi jako každý bych si samozřejmě rád vyzkoušel především klasické Bronco, které Ford AMB přiveze do Česka až za pár měsíců, současně jsem však byl zvědavý, co vlastně jeho zcivilněná verze dokáže. A nakonec mohu říct, že skutečnost překonala má očekávání.

Bronco Sport určitě není dokonalým autem. Vzadu nenabízí zrovna moc místa, mnozí nejspíš ohrnou nosem nad tvrdými plasty v interiéru a spotřeba je na evropského zákazníka také poměrně vysoká. Jenže na rozdíl od většiny kompaktních SUV na trhu nabízí Bronco Sport schopnosti skutečného teréňáku v kombinaci s komfortem, vysokou praktičností a navíc i nostalgií spojenou s jedním z nejikoničtějších jmen amerického automobilového průmyslu. K jeho slávě přitom údajně přispěla i historka, podle které byl Ford Bronco bývalé filmové a sportovní hvězdy O.J. Simpsona v době jeho útěku před policií snad nejznámějším a nejsledovanějším autem v USA. Přenos jeho krátké, ale dosti dramatické jízdy, totiž přenášela většina tamních médií.

Drahá sranda

Na evropských silnicích pak Bronco Sport působí jako téměř ideální auto, přesto má na evropském trhu o pár nezaviněných nedostatků více, než v zámoří. A hned tím prvním je cena a jeho dostupnost. Ceník byste na stránkách Ford AMB zatím hledali marně, jakkoliv už existuje jeho návrh pro vážné zájemce. Problémem však je, že v současné době se cena neustále mění a vše bude nejspíš řešeno dohodou pro konkrétní kousek. A to ze dvou důvodů.

Tím prvním je obrovská poptávka na domácím trhu, kvůli níž jsou všechny vozy prakticky okamžitě rozebrané. Situaci navíc výrazně komplikuje současný nedostatek čipů, který zpomaluje výrobu a v samotném důsledku zvyšuje ceny. V USA, odkud je potřeba každý vůz dovézt, totiž dealeři nejenže skončili s poskytováním slev, ale navíc v důsledku ohromného převisu poptávky nad nabídkou začali ceny vozů i zvedat. A to klidně v rádu tisíců dolarů nad ceníkové ceny. Kdo chce tedy Bronco dřív, musí sáhnout hlouběji do peněženky. Zadání auta do výroby podle konkrétní specifikace pak zase znamená čekání až okolo 8 měsíců.

Ford Bronco Sport 2.0 Badlands Ford Bronco Sport 2.0 Badlands

Celá situace by se měla postupem času uklidnit, v současné době ale podstatně komplikuje celý proces objednávek i nacenění pro český trh. Redakci zapůjčený Ford Bronco Sport 2.0 EcoBoost v nejvyšší výbavě Badlands s paketem Badlands, specifickou oranžovou barvou a terénními pneumatikami by se však ve výsledku měl pohybovat okolo cenovky 1,5 milionu korun. A to už je na kompaktní SUV, jakkoliv v nejvyšší výbavě a s působivými výkony i terénními dovednostmi, opravdu hodně.

Ford AMB sice plánuje dovézt i slabší Bronco Sport 1.5 EcoBoost, kde by se cena mohla pohybovat okolo 1,2 milionu korun, i to je ale pořád poměrně dost. Situace by se ale časem mohla zlepšovat a pak bych Broncu Sport klidně přidal ještě půl hvězdičky k hodnocení navrch. Své místo v mém výběru TOP aut za letošní rok už má ale Bronco Sport definitivně jisté.

Po řadě celkem nudných a nevýrazných aut, která se možná snaží působit futuristicky, ale jejich řízení je zajímavé asi jako koukání do prázdné ledničky a překomplikované ovládání v člověku probouzí zoufalství, totiž Bronco přineslo velkou změnu. Jeho design je nevšední, zajímavý, funkční a příjemně retro, za volantem ale působí přijatelně moderně, nabízí zábavné svezení a navíc dokáže navodit neskutečně pohodovou atmosféru. Po dlouhé době jsem tak zase vyrazil za volant a do terénu jen pro tu radost z řízení a objevování nových míst, což je u moderních vozů stále vzácnější.

Testovaný vůz s výbavou Cca 1.500.000 Kč (2.0 EcoBoost Badlands, Badlands package)

Plusy

  • Moderní retro-design
  • Praktický a funkční interiér
  • Komfortní podvozek
  • Sofistikovaný pohon 4x4
  • Nájezdové úhly a brodění
  • Sladění motoru a převodovky
  • Bohatá nabídka příslušenství  

Minusy

  • Málo prostoru vzadu
  • Vyšší spotřeba
  • Vysoká cena
  • Dlouhé čekací lhůty  
Zobrazit celý článek
Ondřej Mára
Diskuze (32)

Doporučujeme

Ford Bronco Sport 2.0 Badlands
Cena základní sestavy 0 Kč
Cena testované sestavy 1 500 000 Kč
Výbava testované sestavy Paket Badlands Kč
Motor
Typ motoru: přeplňovaný zážehový
Válce / ventily: 4 / 4
Zdvihový objem (ccm): 1999
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 183 / 5500
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 373 / 3000
Provozní vlastnosti
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): - / - / 10.2
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 821 / 1702
Objem nádrže (l): 60
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1681 / 0
Rozměr pneu: 235/65 R17
Ford Bronco Sport 2.0 Badlands
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 4387
b) šířka (mm): 2088
c) výška (mm): 1814
d) rozvor (mm): 2670
e) rozchod vpředu (mm): 1610
f) rozchod vzadu (mm): 1595
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 870 / 1090
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 575 / 805
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 960
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 970
k) šířka vpředu (mm): 1500
l) šířka vzadu (mm): 1460
délka sedáku vpředu (mm): 500
délka sedáku vzadu (mm): 470
výška opěradla vpředu (mm): 605
výška opěradla vzadu (mm): 615
místo vzadu pod předním sedadlem: Ano
Avatar - Ozzman
22. 8. 2021 09:36
Re: Ford umí
Kocarek zabere dost mista (nemame golfky, jezdime jeste se sportakem co se da polozit na lezeni, protoze jinak pres den neusne :/ ), postylka, matrace a uz pak neni moc co dal kam davat :D

Ja dostal na vyber, bud nejaky lepsi golfky s moznosti lezeni, nebo rakev, stalo to podobe a ta mi dava vetsi smysl a bude se pouzivat jeste dlouho po tom, co bude v puberte :D
Avatar - Ozzman
22. 8. 2021 09:33
Re: Ford umí
A jo … tak jsem si to spletl s Cklasse, to jeste zezacatku melo v te aktualni odchazejici generaci 220d 125kw. Ok, tak mne nechal :D

https://www.sauto.cz/…ridy-c/150189264
Avatar - fOE
22. 8. 2021 09:15
Re: Ford umí
Zbytek kufru kombiku a 330l rakev k tomu?
Avatar - Mikesus
22. 8. 2021 07:33
Re: Ford umí
Věci pro děti třeba? Se ženou se vejdeme do jedné tašky, zbytek kufru pravidelně zabiraly věci pro děti.
Avatar - fOE
22. 8. 2021 05:29
Re: Ford umí
Ja ted absolvoval s liftbackam ve 4 dospelych tyden v italli a vlezli jsme se v klidu do kufru s tim, ze nam tam jeste na cestu zpet ve stejnem kufru zustalo misto na 15kg barilla testovin. :D A furt nebyl uplne plnej.
Ce v tech autach probuh furt vozite? :D