Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford EcoSport: Nástupce Fusionu se představuje i na videu

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 13. 8. 2012 • 14:27
4
Ford EcoSport se ukázal poprvé světu v lednu v Dillí ještě coby koncept a produkční verze následovala v Pekingu.

Nedávno se začal prodávat, pro změnu v Jižní Americe. Druhá generace EcoSportu se nabízí prozatím v Brazílii s motorem 1,6i Flex/81-85 kW. Dočká se ale i další verze 2,0i Flex/104-108 kW. Oba agregáty mohou spalovat benzin i ethanol. Pod kapotou pro ostatní trhy nebude chybět oceňovaný přeplňovaný tříválec 1,0 EcoBoost naladěný tentokrát zřejmě na 88 kW.

Aktuálně je k dispozici pouze pohon předních kol a pětistupňová manuální převodovka. Nicméně, počítá se i s verzí 4x4, která je vybavena víceprvkovou zadní nápravou. A chybět nebude ani automat. O deceleraci se starají přední kotoučové a zadní bubnové brzdy. Automobil je 4,24 m dlouhý, 1,76 m široký a 1,69 m vysoký. Zavazadlový prostor disponuje objemem 322 l, sklopením zadních sedadel může narůst až na 705 l.

EcoSport se kromě Jižní Ameriky, kde se už od roku 2003 prodávala první řada, objeví i v severní části tohoto kontinentu, v Asii a příští rok s největší pravděpodobností i v Evropě. U nás se stane nástupcem oblíbené „krabice“ Fusion, která má za sebou dekádu života. Zatímco ta vychází z Fiesty Mk6, malé SUV či chcete-li crossover, sdílí platformu s nejnovějším provedením oblíbeného hatchbacku. Rozvor náprav činí 2,52 m.

Automobil byl vyvinut v Brazílii a tam také zatím vzniká, jeho největším konkurentem „doma“ bude Dacia Duster s logem Renaultu. O výrobu se vedle továrny v Camaçari postarají ještě závody v thajském Rayongu, indickém Chennai a v čínském Čchung-čchingu.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Ach jo,
| 13. 8. 2012
další rádoby cool SUV. Přední okno skoro naplocho, k tomu dvojitý A sloupek aby bylo co nejhůř vidět ven. Na boku optická výška prahů 30 cm natřených matnou černou, aby se zamaskovala ohromná boční výška plechů v kontrastu k malým oknům a mizerné světlosti podvozku. Starý Fusion je praktické auto které si na nic nehraje. Tento nový je nepraktický a hraje si na off-road. Majitel jako bonus dostane zbytečně vysokou spotřebu díky mizerné aerodynamice a stejně zapadne jakmile napadne 5 cm sněhu. Děkuji, nechci.
ale proč tak šilhá??
| 13. 8. 2012
Proč jen tak šilhá tolik moc???
Avatar - Igithegreat
Prodeje
| 13. 8. 2012
Pokud bude v prodeji za cenu jako současný Fusion, nebojím se říct, že půjde o prodejní trhák a velkou konkurenci pro Suzuki SX4.
Ecosport v Evrope
| 13. 8. 2012
..redakce..je to potvrzené nebo jen domněnka? >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku