Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Maverick dostal balíček Tremor a míří do těžšího terénu

Filip Melich Filip Melich 3. 8. 2022 • 22:16
28
3
Zobrazit náhledy (28)
Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor Ford Maverick Tremor

Pro své pick-upy Ford tradičně připravuje balíčky výbavy usnadňující pohyb v terénu. Výjimkou není ani model Maverick, který dostává balíček Tremor.

Nejmeněší pick-up v nabídce Fordu dostává nové provedení více zaměřené na jízdu v terénu. Maverick tak nyní můžete pořídit s balíčkem Tremor, který lze přikoupit k výbavovým stupňům XLT a Lariat. A protože je v nabídce modelu spojen s pohonem všech kol pouze přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec, bude Tremor dostupný s jediným motorem.

Pohonná jednotka EcoBoost ze svých dvou litrů objemu dává 186 kW (253 k) a 376 Nm. Hodnoty zůstávají beze změn, které se spíše dotkly jiných částí pohonné soustavy. Například osmistupňová automatická převodovka dostala posílený chladič oleje a stejně taky byly posíleny poloosy. Na zadní nápravu se nastěhoval dvouspojkový diferenciál, podobný tomu v modelu Bronco Sport Badlands.

Video se připravuje ...

Balíček Tremor přizvedne Maverick o 1 palec (2,54 cm) a standardní tlumiče a pružiny vymění za nové, připravené na jízdu v terénu. S ohledem na světlou výšku přední části a přední nájezdový úhel byl také přepracován přední nárazník. Celková světlá výška auta s balíčkem Tremor vzroste o 0,8 palce, tedy o 2 centimetry, na výsledných 9,4 palců (23,9 cm). Přední nájezdový úhel je 30,7° (+ 9,1°), zadní 22,2° (+ 0,3°) a na 19,9° (+ 1,8°) se zvětšil přejezdový úhel.

Elektronickou podporu přidávají jízdní módy pro pohyb na vozovce, v bahnu, písku, sněhu či s přívěsem. Nechybí ani terénní tempomat Trail Control. Na druhou stranu je zvýšená průchodnost terénem vykoupena zhoršením schopností převozu nákladu. Zatímco standardní Maverick s dvoulitrovým EcoBoostem uveze 680 kilogramů nákladu, s balíčkem Tremor pouze 544 kg.

Stejná situace je v případě tažení přívěsu – standardně Maverick utáhne přívěs těžký 907 kg, respektive 1.814 kg s balíčkem 4K Tow Package dostupným pro verzi s pohonem všech kol. Tremor však utáhne jen zmiňovaných 907 kilogramů a balíček 4K Tow Package mu zůstane zapovězen.

Co se ceny týče, balíček Tremor zájemce přijde na 2.995 dolarů, tedy v přepočtu na 72.290 korun. V nabídce bude také balíček drobných vizuálních úprav, který přijde na 1.495 dolarů (36.080 korun). Jeho součástí je například lakování střechy a krytů vnějších zpětných zrcátkem odstínem Carbonized Gray, stejně jako černé polepy na kapotě a spodní části karoserie. Oba balíčky bude možné objednávat od letošního září, přičemž výroba auta odstartuje v průběhu podzimu.

Doporučujeme

Témata
3. 8. 2022 17:16
Re: fun fact
No však to je logické. Musia to predávať pod cenu, kto by to inak chcel? Taký neekologický mastodont len ťažko obháji svoju uhlíkovú stopu a ľudia dnes už na to myslia. Nízka cena je zúfalý krok, ale asi posledná mižnisť, ako niečo predať. :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
3. 8. 2022 16:59
Ford novinky
Ford novinky naleznete na jednom miste> http://www.fordauto.sk/
3. 8. 2022 16:07
fun fact
Tohle auto je aktuálně úplně nejlevnější ford na americkém trhu (a to s hybridním pohonem 2,5 litru atmosféra + elektromotor). i malý Ecosport je o tisíc dolarů dražší. Dokonce i s hodně bohatou výbavou stojí pořád míň než základní Ford Escape (v Česku se prodává jako Kuga).