Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Ranger: Pick-up v evropské verzi

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 15. 4. 2011 • 22:26
35
1
Zobrazit náhledy (35)
Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger
Na veletrhu užitkových vozidel v Birminghamu Ford představil novou generaci pick-upu Ranger v evropské specifikaci.

Ford Ranger byl na evropský trh uveden v roce 1997 a celosvětově patří již téměř dvacet let k nejoblíbenějším pick-upům značky Ford. V letošním roce i do Evropy dorazí zcela nová generace, která má s odcházejícím provedením společné prakticky jen jméno.

Nová generace Fordu Ranger se ve světové premiéře představila na loňském autosalonu v Sydney ve verzi Double Cab. Letos v březnu měli návštěvníci autosalonu v Ženevě možnost seznámit se s vrcholným provedením Wildtrak. Na 32. ročníku Mezinárodního autosalonu v Bangkoku se pak představily další karosářské verze.

Na autosalonu užitkových vozů v Birminghanu probíhajícím od 12. do 14.dubna se Ranger představil v evropské specifikaci.

Evropští zájemci o nový Ford Ranger budou volit mezi dvěma vznětovými motory Duratorq TDCi se vstřikováním common-rail, které spolupracují s novými šestistupňovými převodovkami.

Základ evropské nabídky představuje vznětový čtyřválec 2,2 Duratorq TDCi s výkonem 110 kW (150 k) a točivým momentem 375 Nm. Pětiválec 3,2 Duratorq TDCi s výkonem 147 kW (200 k) a točivým momentem 470 Nm má podle tiskových materiálů pracovat pod kapotou verze Wildtrak.

Do sériové bezpečnostní výbavy všech variant nového Rangeru patří čelní airbagy vpředu a kolenní airbag řidiče. K dispozici budou i boční airbagy pro přední sedadla a všechny karosářské verze budou v Evropě poprvé sériově vybaveny novými okenními airbagy, které jsou uloženy ve stropní výplni a sahají od A-sloupku až k C-sloupku.

Všechna sedadla jsou osazena tříbodovými bezpečnostními pásy, vpředu navíc s předpínači a omezovači tahu, zatímco systém Ford Belt Minder připomíná cestujícím vpředu, aby si zapnuli pás.

V bezpečnostní výbavě pro evropské trhy figurují vedle ABS, ESP, EBD a TCS i další systémy. Trailer Sway Control má na starosti stabilitu soupravy při tažení přívěsu. Adaptive Load Control optimalizuje funkce ESP, ABS a trakční kontroly TCS při nerovnoměrném rozložení nákladu ve vozidle. K dispozici budou také zadní parkovací senzory a kamera sledující prostor za vozem při couvání.

Související články

Témata
Avatar - WinDiesel
15. 4. 2011 11:42
Dotaz pro redakci
Rád bych se dozvěděl, zda jsou oba motory z rodiny PUMA Ford, či zda menší motor pochází z kooperační spolupráce PSA-FORD.

Díky.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud