Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford si patentoval kombinaci V8 s dvojicí elektromotorů

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 28. 1. 2019
87
1
Zobrazit náhledy (87)
Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang
Ford pro blízkou budoucnost připravuje řadu modelů s čistě elektrickým nebo hybridním pohonným systémem. Patentové nákresy odhalují řešení, které kombinuje vidlicový osmiválec s dvojicí elektromotorů.

Ford v příštích třech letech plánuje uvedení šestnácti nových elektromobilů a vedle nich svou nabídku rozšíří i o nové modely s hybridním pohonem. Z nich nejvíce pozornosti již nyní přitahuje očekávaný Mustang Hybrid a rovněž zástupci pick-upů řady F s hybridním pohonem.

Právě v souvislosti s hybridním pohonem vybavenými verzemi modelu Mustang a pick-upů řady F se objevuje největší množství více či méně ověřených zpráv a spekulací. Mezi nejnovější z nich patří patentové nákresy z úřadu USPTO (United States Patent and Trademark Office), na něž upozornil AutoGuide.

Na těchto nákresech je totiž zřetelně viditelný vidlicový osmiválec, který má tradičně pohánět kola zadní nápravy. Spalovacímu motoru pak mají na nákresech dělat společnost dva elektromotory, které jsou připevněny k jeho bokům a mají sloužit k pohonu předních kol.

Vidlicový osmiválec s dvojicí elektromotorů pak může doplnit ještě třetí elektromotor, který bude umístěn mezi spalovací motor a převodovku. Tento elektromotor pak může mimo jiné působit jako startér a generátor.

Řešení na patentových nákresech odhaluje, že vidlicový osmiválec spolu s dvojicí po svých stranách umístěných elektromotorů, může zajistit pohon všech kol, což může být ideální řešení pro pick-up řady F. Zároveň se ovšem spekuluje o možném využití tohoto řešení právě ve spojení s očekávaným hybridním provedením modelu Mustang.

Bližší informace ohledně technických specifikací kombinace vidlicového osmiválce s elektromotory nejsou v současnosti k dispozici a vlastně ani není jisté, jestli se tohoto řešení skutečně dočkáme u sériových modelů značky Ford.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Patent ?
kalousek
| 28. 1. 2019
Patent na to že ke spalováku přišroubovali dva elektromotory ? Tohle fakt jde patentovat ??

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku