Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2015 živě: Fotogalerie z prvního dne

Ondřej Chamilla Ondřej Chamilla 15. 9. 2015 • 11:51
103
22
Zobrazit náhledy (103)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
První den frankfurtského autosalonu se nesl v duchu objevování nového – první SUV dvou britských značek, aerodynamický přeborník či električtí rytíři se prali o své místo na výsluní.

Brány výstaviště se uzavřely, ruch utichnul a vozy oslněné reflektory a blesky fotoaparátů jsou zase na chvíli v klidu. První den frankfurtského autosalonu ukázal, že automobilky myslí zejména na nové cesty, kterými by se chtěly ubírat.

Jen se podívejte na Bentley a Jaguar, tradiční britské značky se zakořeněným konzervatismem již také přistoupily na to, že móda SUV se jich chtěl nechtě rovněž týká. Bentley tedy ukázalo opulentní dvanáctiválcovou Bentaygu, nejrychlejší SUV světa, zatímco Jaguar vypustil do světa model F-Pace, který je podle nás vzhledově přitažlivější, byť cílí na o něco méně majetné zákazníky.

Mercedes-Benz pak vyrukoval s přísně aerodynamickým strojem, který umí dokonce částečně měnit svůj tvar díky inteligentní aerodynamice. Koncept IAA rozhodně stojí za to. Samozřejmě nechybělo ani mnoho výkonných luxusních elektromobilů, nás nejvíce zaujalo Porsche Mission E a taiwanský Thunder Power.

Běžný lid ale pravděpodobně více zajímají obyčejnější stroje, třeba rodinné kombíky. Ty byly zastoupeny kupříkladu Renaultem Talisman Grandtour nebo čtyřkolkou Subaru Levorg. Našim hlavním cílem pak bylo naservírovat vám novinky pomocí živých vstupů, abyste měli celý autosalon jako na dlani. Doufáme, že se nám to pro dnešek povedlo a vy si tento festival automobilové krásy náležitě užíváte.

Související články

Témata
16. 9. 2015 08:10
Re: Cena Alfy Giulia QV
Nord.. sem Nord.. tam,ale pritom nikto z nas by s tou Alfou nezajazdil ani cas 8:20 takze nejake casy na Norde ma vobec nezajimaju.Dolezite je ci kupujes auto srdcom a si pripraveny na stratu penazi,ale zaco budes odmeneny tymi naj zazitkami,lebo Alfy take zazitky dokazu sprostredkovat,ale si kupis tradiciu v podani M3 kde mas zarucenu kvalitu a preciznost M divizie a pomalsie klesajucu cenu a urcite vyssiu sancu pri predaji auta.Pravda je taka,ze tiez patrim medzi ludi co plavaju radi proti prudu takze by som volil Alfu :yes: aj ked ta cena mohla byt nastavena nizsie ako jeho super ,ktory nas o svojich kvalitach presviedca uz nejake tie desatrocia....
Avatar - fOE
16. 9. 2015 07:54
Re: Cena Alfy Giulia QV
M4 zadne oficialni casy z NS nezajizdela. Jablka a hrusky. ;-)
16. 9. 2015 01:17
Re: Cena Alfy Giulia QV
Tu pisu trochu vacsi cenovy rozdiel v Italii [odkaz]
Avatar - AUDIRS6
15. 9. 2015 23:51
Re: Cena Alfy Giulia QV
Ty vwoe, to aby som si natiahol kravu, podojil budik a isiel si uz lahnut >:D :yes:

PS: Co ten Borgward...?
15. 9. 2015 23:42
Re: Cena Alfy Giulia QV
Cena je naprosto OK, Giulia dala Nordschleife za 7:39, což je o 9s lepší než M4
[odkaz]
Proč chtít za lepší auto v dané kategorii míň? To by asi moc image prémiovky nevytvářelo ;-) . Navíc tady píšou, že M3 stojí v Itálii jen o 50eur míň, takže žádný úlet v té ceně nevidím.
[odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku