Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Civic (9G): Ceny na českém trhu

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (308)
Honda Civic v deváté generaci dorazí na trh až začátkem příštího roku. Ceny známe už nyní.

Civic deváté generace se pro starý kontinent představil coby pětidvéřový hatchback na IAA 2011 ve Frankfurtu. Jeho uvedení na trh má proběhnout počátkem příštího roku. Již nyní jsou díky aktivitám webu hondaclub.cz zveřejněny její ceny.

Oficiální začátek prodeje devátého Civiku je plánován na únor 2012. Zákazníci mají již nyní možnost objednávat model Civic prostřednictvím prodejců Hondy.

Honda u nového Civicu zachovává podobnou skladu stupňů výbavy i cenovou politiku. V případě odcházející osmé generace sice nyní ceny díky akčnímu zvýhodnění začínají na 329.900,- Kč, ale podle standardního ceníku je provedení Comfort s motorem 1,4 i-VTEC za 399.900,- Kč. To je identická částka jako u stejné motorizace a stupně výbavy u deváté generace Civicu.

Základní provedení nové generace Hondy Civic ponese označení S a bude dostupné se všemi motory a převodovkami. Ceny této verze budou začínat na 379.900,- Kč. Bezpečnostní výbava standardně nabídne např. šest airbagů, ABS, EBD, BA, asistent pro rozjezd v kopci a aktivní elektrický posilovač řízení.

Ve funkční a komfortní výbavě figuruje dálkově ovládané centrální zamykání, inteligentní multiinformační displej (i-MID), denní světla z LED, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, výškově i podélně stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, přední loketní opěrka a litá kola.

Druhý stupeň výbavy Comfort bude k dispozici od 399.900,- Kč. Základní provedení rozšiřuje o automatickou klimatizaci, autorádio s MP3 podporou a vstupy USB/AUX, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, zadní stěrač a kryt zavazadlového prostoru.

Za příplatek 25.000,- Kč bude pro Comfort k dispozici SD Navigace.

Provedení Sport bude nabízeno od 434.000,- a k jeho standardní výbava má navíc obsahovat alarm, kožený volant a hlavici řadicí páky, hliníkové sportovní pedály, duální automatickou klimatizaci (pro motory 1,8 i-VTEC a 2,2 i-DTEC), tempomat, stěrače s dešťovým senzorem, zadní parkovací kameru, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, zadní loketní opěrku a 17palcová litá kola.

Vrcholná verze Executive není jako jediná k dispozici s motorem 1,4 i-VTEC a její ceny budou začínat na částce 579.000,- Kč s motorem 1,8 i-VTEC. Standardem pro tuto verzi bude mimo jiné bezklíčový vstup a startování, kožený interiér, parkovací senzory vpředu i vzadu, elektricky stavitelné bederní opěrky předních sedadel, vyhřívání předních sedadel, prémiový audiosystém se subwooferem, Bluetooth Hands Free, Bi-HID světlomety s automatickým sklonem a přepínáním, ostřikovače světlometů, panoramatická prosklená střecha a tmavá boční a zadní skla.

Pouze pro verzi Executive bude za 65.000,- Kč k dispozici systém pro zmírnění následků nehody (CMBS) s adaptivním tempomatem (ACC) a za 49.000,- Kč bude nabízen HDD navigační systém s video vstupem.

Honda Civic 9G - ceny na českém trhu
Motor1,4i-VTEC1,8i-VTEC1,8i-VTEC2,2i-DTEC
Převodovka6M6M5AT6M
Zdvihový objem [cm3]1339179917992199
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]73/6000104/6500104/6500110/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]127/4800174/4300174/4300350/2000-2750
Max. rychlost [km/h]187215210217
Zrychlení 0-100 km/h [s]138,710,48,3
Komb. spotřeba [l/100 km]5,45,86,34,2
Cena S [Kč]379.900,-429.000,-459.000,-499.000,-
Cena Comfort [Kč]399.900,-449.000,-479.000,-519.000,-
Cena Sport [Kč]434.000,-479.000,-509.000,-549.000,-
Cena Executive [Kč]-579.000,-609.000,-649.000,-

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (308)
22. 11. 2011 22:18
Cena
Vím, že je doba jinde, ale ne o tolik, takže fakt je ten, ž před 4mi lety, dkyž jsme kupovali ufo, tak ve srovnatelném benzínovém motoru a výbavě byl Fočus o 80 jinde a Golf o 120, obě auta mají pravděpodobně jízdní vlastnosti, ovšem menší prostor.

Stále tady omýláte ceny Golfu Octávek apod, ovšem ty se podbízejí speciálními balíčky, takže vezměmě si cenu podle standartního ceníku, dovybavme Golfy, Octávie a nevím co a bude to velmi podobné.

Jasně, každej si to koupí kvůli těm akcím, ael já jsem jen chtěl uvést pohled na cenu auta na pravou míru, možná jsem strašnej retard, ale nepřijde mi za kvalitně udělaný hatchback nižší střední třídy půl mega moc.
Avatar - King
19. 11. 2011 16:59
Re: R18
Ano, máš pravdu, je to svým způsobem daň za nezávislost. Na druhou stranu právě to, že v Hondě je více komponentů Honda než BMW v BMW nebo Mercedesu v Mercedesu je součást její osobitosti v globalizovaném světě. Jak je vidět, některé věci jí kvůli tomu trvají déle. Na druhou stranu je v řadě ohledů vpředu, nemůže prostě být ve všem.

Subaru - s tím nesdílením techniky s jinými je na tom dost podobně, viz výše. Rozdíl je pouze v tom, že u Subaru je TO díky verzím WRX a STI a teď i dieselu více vidět. Jinak ovšem souhlasím, že nebylo masovou značkou. Nicméně se jí pod taktovkou pragmatické Toyoty také stává. Ovšem pokud je to výměnou za projekty jako je BRZ, tak proč ne.

Ad benzinové motory. Opravdu nemám tušení, kam se teď připravovaná nová generace ubírá, nicméně Mazda teď ukazuje, že s atmosférou se ještě musí počítat. Její aktivity Skyaktiv mi jsou velmi symaptické a podobný krok od Hondy by mi nevadil, i když je jasné, že směr k turbům by byl pragmatičtější.

"S CR-Z Honda ukázala, že na pořádné sportovní auto dnes nemá. " Na to jsi přišel jak? S CR-Z naopak Honda ukázala, že to stále umí. Ba co víc, že se i hybrid může chovat jako sportovní auto. Že je CR-Z podmotorované s tím nemá co dělat.

"s hybridními technologiemi je až daleko za Toyotou". To bych se možná i hádal. Jediné "kouzlo" HSD je použití silnějších akumulátorů a s tím souvisejícího většího elektrického motoru. Co tě vede k doměnce, že to znamená lepší techniku? Ono je to vlastně naopak. HSD je spojením dvou na sobě nezávislých pohonných jednotek, které bylo třeba sladit. IMA je co se know-how mnohem složitější, protože je el.motor integrován do pohonného ústrojí spalovacího motoru a je třeba vyřešit mnohem více problémů. Ostatně cestou IMA jdou i všichni ostatní - Infiniti, VW, BMW... Rozdílem je jen ta kapacite baterek. Honda je bohužel velmi...minimalistická.
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 22:55
Re: AUTO SNŮ
Tak nějak ;-)
17. 11. 2011 22:51
Re: AUTO SNŮ
Zhruba tak 12-15 tisíc. Fakt je, že při výrazně větším kilometrovém náběhu by asi člověka časem přestalo bavit cpát do třeba 8 let starého auta tolik peněz za "spotřební" díly - brzdy, podvozkové díly, atd. Já tím příspěvkem jen chtěl říct, že je docela dost lidí, co nové auto pořizují klidně na 8-10 let a neměli by s tím mít problém. A uznávám, že ti, co za těch 10 let najedou 400 tisíc budou mít tou dobou už nové auto přinejmenším druhé. A další věc je ta, že ti, kdo mají opravdu extrémní kilometrový nájezd, a přitom nemají dost peněz na to, měnit auto každý druhý rok, budou mít jako jedno z nejdůležitějších rozhodovacích kritérií jednoduchost a spolehlivost konstrukce auta a cenu náhradních dílů. Jenže takových soukromých osob, myslím, zas tolik není.
17. 11. 2011 18:59
Re: R18
Popisuješ to moc pateticky. Pravda bude nejspíš taková, že Honda začíná doplácet na to, že není součástí žádného automobilového koncernu, ani s žádnou automobilkou úzce nespolupracuje. Vlastními silami si zajišťuje i takové komponenty, které ostatní řeší subdodavatelsky. Konkurence je stále větší, vývoj je rychlejší, ekologické tlaky vyšší, zákazníci požadují pořád víc a víc a vše obsáhnout jen sám je zhola nemožné. To vede k tomu, že Honda je tam, kde je. Prostě jí ujíždí vlak.

Subaru je v jiné pozici. Nebylo, není a nikdy nebude masovým výrobcem. Používá techniku, pro kterou si musí technologie vyvíjet samo nebo draze platit adresný vývoj u dodavatele (např. vstřikovače Denso pro Boxer Diesel). Je to v dnešní době příliš individualistická značka na to, aby přežila bez pomoci velkého koncernu. Nic z toho pro Hondu neplatí.

Honda se s benzinovými motory dostala do pasti. Cokoli s nimi udělá, turbo na ně bude mít odpověď. Už teď jsou turbobenziny při stejném obsahu pružnější, výkonnější, lépe plnící emise. V atmosférických motorech už díru do světa neudělá. Přechodem k turbu zase popře svou dosavadní filozofii a jen se zařadí do houfu dalších výrobců turbomotorů. S CR-Z Honda ukázala, že na pořádné sportovní auto dnes nemá. Nic na tom nemění, že je to hybrid, neboť s hybridními technologiemi je až daleko za Toyotou. Navíc CR-Z je tak snové auto, že jsem ho na silnici ještě nepotkal.