Honda Insight: První hybrid, který v Japonsku ovládl měsíční statistiku prodeje
Je to poprvé v historii, kdy se v průběhu měsíce stal nejprodávanějším vozem v Japonsku hybridní automobil.
V kalendářním roce 2008 a i ve fiskálním roce končícím 31. březnem 2009 se nejlépe prodávaným novým vozem v Japonsku stala Honda Fit (v Evropě Jazz). Model Fit se v březnu 2009 stal po čtvrtý měsíc v řadě od prosince 2008 nejlépe prodávaným automobilem a v průběhu dubna jej na této pozici předstihl model Insight. Stalo se tak vůbec poprvé, že vozy značky Honda obsadily v žebříčku prodeje dvě nejvyšší příčky.
Od zahájení prodeje 6. února 2009 si nový Insight oblíbilo široké spektrum zákazníků, a to zejména pro jeho vynikající ekologické parametry, snadné ovládání, lehkou a komfortní jízdu a v neposlední řadě i pro jeho dostupnou cenu.
V únoru bylo na japonském trhu prodáno 4.906 vozidel Insight, v březnu 4.088 kusů a v dubnu již zmíněných 10.481 ks.
Podrobnější popis Hondy Insight jsme zveřejnili v článku PŘEDSTAVUJEME Honda Insight - Hybridní útok do nižších sfér, první jízdní dojmy naleznete v článku Honda Insight - První jízdní dojmy.