Hyundai nově koupíte i na Mall.cz. Zatím jsou na výběr tři modely
Na Mall.cz je nyní možné vybírat z nabídky aktuálních limitovaných edicí modelů i30, Kona a Tucson.
V době koronavirové pandemie a času zavřených showroomů automobilky hledaly nové formy prodeje aut. Většina vsadila na online prodej na svých webových stránkách, Hyundai ale nyní zkouší i další formu internetového prodeje svých automobilů. Vozy korejské značky je totiž nově možné pořídit i přes internetový portál Mall.cz.
Na jednom z největších českých internetových obchodů je nyní možné pořídit tři modely korejské automobilky v různých limitovaných edicích. Konkrétně jde o SUV Tucson v edici Adventure, i30 All Inclusive ve všech karosářských verzích (tedy hatchback, fastback i kombi) a Kona v limitované edici Mystic.
Milým bonusem pro zákazníky, kteří si vůz nyní pořídí prostřednictvím Mall.cz, je navíc voucher v hodnotě 10.000 korun na nákup jakéhokoliv originálního příslušenství Hyundai.
Prodej funguje tak, že jsou na Mall.cz k dispozici vouchery na vozy Hyundai, jejichž hodnota bude stržena z výsledné ceny auta. Jakmile vám ho partner zašle, je možné vyrazit k jakémukoliv autorizovanému prodejci značky.
„Jako progresivní značka udávající trendy v technologiích rádi využíváme také zajímavé příležitosti v komunikaci. Naše vozy plní potřeby široké škály zákazníků a internetový obchod Mall.cz vnímáme jako tu pravou platformu pro jejich prezentaci,“ vysvětluje novou formu prodejů aut Jana Sekeráková, marketingová ředitelka společnosti Hyundai Motor Czech.
„Nové partnerství bereme jako výzvu, a hlavně průlomovou příležitost, jak našim zákazníkům nabídnout zboží z nového segmentu,“ komentuje pak zahájení nové spolupráce Jakub Kováč, ředitel programu Mall Partner. Mall.cz tímto krokem následuje konkurenční Alzu, prostřednictvím níž lze koupit vybrané elektromobily, mj. BMW i3 a Jaguar I-Pace.
Hyundai k myšlence spolupráce se společností Mall.cz inspiroval doposud velmi úspěšný online předprodej nového modelu Hyundai i10 na přelomu letošního roku, který musel být kvůli velké poptávce více než zdvojnásoben.