Isuzu Rodeo pick-up, který upraví Prodrive
Ve Velké Británii se Isuzu D-Max prodává pod jménem Rodeo. Na zdejším trhu je k dispozici ve třech úrovních výbavy jako Rodeo, Rodeo Denver Max a Rodeo Denver Max LE. Poslední jmenované provedení má na trh dorazit koncem roku, ale je zajímavou skutečností, že bude upravován společností Prodrive.
Standardní model je v Anglii poháněn turbodieselem o objemu 2,5 l (100 kW, 294 Nm). Přes pětistupňovou manuální převodovku jsou poháněna všechna čtyři kola nebo jen kola zadní nápravy. Rodeo dosahuje maximální rychlosti 170 km/h a zrychluje z 0 na 100 km/h za 12,8 s, přičemž kombinovaná spotřeba se pohybuje okolo osmi litrů nafty na 100 km.
Rodeo Denver Max LE se má stát cenově dostupným a přitom luxusním pick-upem. Po zásahu společnosti Prodrive bude jeho pohonná jednotka poskytovat výkon 118 kW (160 k) a točivý moment 339 Nm. K identifikaci poslouží osmnáctipalcová chromovaná kola obutá do pneumatik Pirelli Scorpion Zero o rozměru 255/60 R18. Interiér dostane kožené čalounění a ve výbavě na přání se objeví např. DVD satelitní navigace s dotekovou obrazovkou nebo Bluetooth. Z pracovního stroje se po zásahu Prodrivu stane městský švihák.
Ve verzích Rodeo Denver Max a Rodeo bude nabízena výbava srovnatelná s osobními automobily. Britští zájemci se mohou těšit z klimatizace, elektrického ovládání oken, bezklíčového otevírání dveří, autorádia s přehrávačem CD a možností připojení MP3 nebo iPodu, Bluetooth nebo šestnáctipalcových litých kol.
Isuzu patří k nejstarším výrobcům automobilů v Japonsku. V roce 1922 vyrobila první osobní vůz, kterým byl licenční britský Wolseley A9. Od roku 1959 firma spolupracovala se společností General Motors a jedním z výsledků této spolupráce byl např. i Opel Frontera. V současnosti nemá Isuzu na GM žádné vazby, ale 7. listopadu 2006 byla podepsána dohoda mezi Isuzu a Toyotou. Podle ní má Toyota podíl 5,9 procenta v Isuzu, které má nyní přístup k výzkumu a vývoji malých dieselových motorů.